برج های منطقه 22

۱۴۰۳/۱/۲۹
2812
برج عرفان

برج عرفان

برج های عرفان

سکونت در برجی را تصور کنید که تمامی امکانات لازم جهت یک لایف استایل لوکس را برای شما فراهم میکند، از پیاده روی صبح در دور دریاچه چیتگر با فاصله ی کمتر از ده دقیقه تا وجود امکانات رفاهی مانند سالن ورزشی را همگی در محل سکونت شما فراهم می کند، علاوه بر این تامین امکانات رفاهی شما همگی در بزرگترین مال خاورمیانه برای شما فراهم می شود و شما می توانید بدون حتی خارج شدن از محله ی سکونت تان تمام نیاز های روزمره ی خود را رفع کنید، سکونت در چنین برجی با تمامی امکانات سکونتی و رفاهی رویایی است که همگی افراد در سر می پرورانند اما این هدف دور از ذهن نیست و تمامی این لایف استایل لوکس و امکانات را شما می توانید در برج های عرفان منطقه ۲۲ تجربه کنید؛ پس اگر شما هم علاقه مند به زندگی برج نشینی هستید و دوست دارید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر سکونت در یک منطقه ی آرام به دنبال سرمایه گذاری ملکی با بازدهی بالا هستید و همچنین رویای یک لایف استایل مفرح را در سر دارید تا انتهای این وبلاگ از املاک ساعی با ما همراه باشید تا با برج های مسکونی عرفان واقع در منطقه ۲۲ آشنا شویم.

معرفی برج های عرفان در منطقه 22

معرفی برج عرفان

اگر تا به حال از دریاچه چیتگر دیدن کرده باشید، حتما برج های عرفان را دیده اید، این برج ها در ضلع شمالی دریاچه واقع شده اند. برج های مسکونی عرفان ظرف مدت زمانی ۴ سال، در سایتی به مساحت سی هزار متر مربع ساخته شدند و واحد های آن آماده برای تحویل به خریداران شدند، این برج ها از لحاظ موقعیت مکانی نیز دارای شرایط خوبی برای دسترسی و کیفیت آب و هوایی هستند. با اطمینان میتوان گفت، برج عرفان ازجمله گزینه های منحصربفرد برای خرید ملک در منطقه 22 بشمار میرود.

سازنده برج های عرفان

طراح و سازنده ی این برج ها شرکت بین المللی توسعه ساختمان ASP است، به همین خاطر می توانید اطمینان داشته باشید که این برج در کیفیت متریال و اجرایی بالایی ساخته شده و شرایط بسیار خوبی برای سکونت دارد.

مشخصات برج های عرفان

مجموعه برج های عرفان، شامل ۴ بلوک دو قلو یا به عبارتی ۸ برج با شماره طبقات ۱۶، ۱۷، ۲۰ و ۲۴ طبقه هستند، تفاوت طبقات برج ها به دلیل شیب قرار گیری سایت هستند به این شکل که دو بلوک اول برج های عرفان دارای ۱۶ طبقه، دو برج بعدی دارای ۱۷ طبقه و بلوک های بعدی دارای دو برج ۲۰ طبقه و ۲۴ طبقه میباشند.

در هر طبقه از بلوک های برج عرفان ۶ واحد مسکونی طراحی و اجرا شده و دو طبقه ی آخر هر برج دارای پنت هاوس های دوبلکس و فلت می باشند.

واحد های مسکونی برج های عرفان شامل دوخواب ۹۸ متری بوده و تا اندازه ی واحد ها تا ۲۵۷ متر ادامه دارد.

برج عرفان و متراژ واحد های آن

چشم انداز مجموعه برج های عرفان

از آنجایی که ویو و چشم انداز واحد ها در قیمت گذاری آنها تعیین کننده است و برای خیلی از افراد یکی از ملاک های مهم انتخاب واحد است باید گفت که مجموعه برج های عرفان دارای یک چشم انداز عالی از نمای دریاچه چیتگر است به همین خاطر ساکنین بر حسب انتخاب بلوک و واحد می توانند از مناظر پارک چیتگر و همچنین دریاچه خلیج فارس لذت ببرند، از آنجایی که تمامی واحد های این برج دارای بالکن قابل چیدمان هستند در فصول مختلف می توانند از این ویو استفاده کنند و از چشم اندازه دریاچه با نسیمی ملایم لذت ببرند.

موقعیت مکانی برج های عرفان

برج های عرفان؛ در نزدیک شهرک شهید باقری چیتگر و در ضلع شمالی دریاچه قرار دارند. این برج به شریان های اصلی و بزرگراه های همت، تهران-کرج و آزادگان راه دارد، علاوه بر این دسترسی سریع به دریاچه خلیج فارس (چیتگر) و مجموعه تفریحی باملند را می توان یکی از جاذبه ها و امکانات رفاهی این برج دانست.

امکانات رفاهی برج های مسکونی عرفان

مجموعه برج های عرفان، یکی از بهترین برج های منطقه ۲۲ برای سکونت است چرا که به سبب برخورداری از شرایط رفاهی و امکانات کامل دارای کیفیت سکونت بالایی است و توانسته شرایط بسیار مناسبی را برای ساکنین برج ها فراهم کند، امکانات رفاهی این برج شامل موارد زیر می شود که بخش بزرگی از نیازهای روزمره ی ساکنین را پاسخگو است و سبب بهبود شرایط سکونت ساکنین شده است:

نگهبان و لابی من ٢۴ ساعته

لابی و سالن اجتماعات این برج می تواند مناسب برگزاری برخی مراسمات اجتماعی باشد، همچنین وجود نگهبان و لابی من ۲۴ ساعته امنیت کامل برج را برای ساکنین فراهم کرده است.

دوربین مداربسته در محوطه و برج ها

مجهز بودن سیستم دوربین ها در این برج سبب شده تا امنیت حاکی در برج های عرفان، چندین برابر شود.

سیستم گرمایشی و سرمایشی موتورخانه مرکزی

تجهیز سیستم چیلر مرکزی سبب شده تا ساکنین برج سرمایش و گرمایش مطلوبی را در واحد ها تجربه کنند و نیاز به نصب وسایل گرمایشی دیگری مانند اسپلیت و ... در واحد ها نباشد.

سیستم ایمنی اعلان و اطفای حریق

وجود سامانه های ایمنی از جمله سیستم های اطفاء حریق و اعلان خطر سبب شده تا بروز خطر در این برج کاهش پیدا کند.

آسانسور های سه لاینه

وجود سه لاین آسانسور در هر کدام از برج های عرفان، که دو لاین از آن شامل آسانسور نفربر و ١ لاین آسانسور باربر دارد، سبب شده تا ساکنین بتوانند در کمترین زمان بین طبقات تردد کنند و ترافیک حمل و نقل کاربر و بار در این برج بسیار پایین باشد؛ علاوه بر این وجود یک آسانسور باربری سبب شده تا جابجایی اثاثیه بسیار راحت تر صورت بگیرد.

پارکینگ و انباری مجزا برای هر واحد

هر واحد دارای یک پارکینگ و یک انباری مجزا می باشد که بسیاری از نیازهای فضایی را پاسخ می دهد، وجود پارکینگ در مجموعه برج های عرفان، سبب شده تا ساکنین و میهمانان، دیگر دغدغه ای در رابطه با پارک ماشین خود نداشته باشند.

دسترسی های رفاهی مجموعه برج های عرفان

برج های عرفان از لحاظ دسترسی های رفاهی دارای موقعیت بسیار مناسبی برای ساکنین هستند، از جمله دسترسی های رفاهی برج عرفان‌ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جاذبه های گردشگری منطقه ۲۲ در نزدیکی برج عرفان

در اطراف این برج جاذبه های زیادی وجود دارد که ساکنین می توانند با کمترین زمان ممکن از آنها دیدن کنند، این جاذبه ها اعم از آبشار تهران، دریاچه چیتگر، پارک چیتگر و مجموعه تفریحی باملند هستند. با سکونت در، برج های مسکونی عرفان میتوانید رستوران های باملند را برای تفریحات آخر هفته خود در نظر داشته باشید. از دیگر مراکز تفریحی نزدیک به این برج می توان به روستای خوش آب و هوای وردیج اشاره کرد که فاصله خیلی کمی تا برج های عرفان دارد.

فروشگاه ها و مراکز تجاری بزرگ

نزدیکی برج های عرفان به دریاچه چیتگر سبب شده تا علاوه بر بهره گیری ساکنین از چشم انداز زیبای دریاچه و آب و هوای مناسب نیز از مجتمع های تجاری و تفریحی نزدیک به دریاچه مانند مجتمع طوبی نیز برخوردار شوند و نیازی نیست تا برای خرید مسیر های طولانی و خارج از منطقه ۲۲ را طی کنند.

مهد کودک و زمین بازی کودکان

یکی از بهترین مزیت های رفاهی که برای ساکنین در این برج وجود دارد، مهد کودک برج عرفان است که سبب شده تا ساکنین بتوانند بدون خارج شدن از شهرک، کودکان خود را در محیطی امن و نزدیک به محل سکونت به مهد کودک ببرند.

کتابخانه سراسری

وجود یک کتابخانه سراسری در مجتمع عرفان سبب شده تا محصلان و دانش آموزان در این برج دغدغه ای برای گذراندن اوقات فراغت خود نداشته باشند.

مرکز درمانی

ساکنین این برج می توانند از مرکز درمانی بیمارستان تریتا در نزدیکی مجموعه برج های عرفان استفاده کنند‌.

پیست دوچرخه سواری و اسکیت

علاوه بر امکانات ذکر شده برای ساکنین، پیست دوچرخه سواری در این شهرک برای نوجوانان و جوانان علاقه مند در نظر گرفته شده است که این امکان را می دهد که ساکنین بتوانند اوقات فراغت با کیفیتی را در برج های عرفان سپری کنند.

از دیگر مزیت های رفاهی در این برج می توان به نزدیکی مجموعه برج های عرفان به فروشگاه های بزرگ، بانک، داروخانه، سوپر مارکت، خشکشویی و ... اشاره کرد.

خرید واحد در برج عرفان

در این وبلاگ از املاک ساعی، مشخصات و امکانات مجموعه برج های عرفان را زیر ذره بین قرار دادیم و به شما همراهان گرامی معرفی کردیم، اگر شما هم قصد دارید واحد های مسکونی واقع در این برج را بازدید کنید می توانید با کارشناسان و مشاورین املاک ساعی تماس حاصل فرمایید.

همچنین جهت اخذ مشاوره رایگان، اطلاع و دریافت از قیمت آپارتمان در دریاچه چیتگر، بازدید از واحد های مسکونی املاک منطقه ۲۲، کسب اطلاعات بیشتر جهت سرمایه گذاری در این منطقه می توانید با املاک ساعی ارتباط برقرار کنید.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

سبا

چه جالب که زمین بازی برای بچه ها در نظر گرفتن

سعید

برج عرفان به تنهایی 8 تااا برج حساب میشهههه ؟؟؟؟!!!

polygon

مقالات مرتبط