املاک ساعی
املاک ساعی>وبلاگ>امکانات منطقه 22>رستوران های بام لند

امکانات منطقه 22

۱۴۰۲/۱۲/۱
8463
رستوران های بام لند

رستوران های بام لند

رستوران های بام لند

اگر اهل گشت و گذار در شبکه های اجتماعی باشید، حتما تا به حال عکس های زیادی با لوکیشن بام لند از رستوران ها و جاهای دیدنی آن در صفحات شبکه های اجتماعی به چشمتان خورده است، این مجموعه ی تفریحی معروف در منطقه ۲۲ تهران واقع است که با توجه به مراکز تجاری، تفریحی و امکانات رفاهی که دارد توانسته است توجه بسیاری را به سمت این منطقه جذب کند، به این صورت که در روزهای آخر هفته بسیاری از افراد جهت گذراندن وقت، مراکز تفریحی و تجاری این مجموعه را انتخاب می کنند.

از دلایلی که این مجموعه تفریحی را از دیگر مجموعه های واقع در تهران متمایز کرده، قرار گیری بام لند در مجاورت دریاچه منطقه ۲۲ و همچنین پارک چیتگر است!

رستوران های بام لند به خوبی توانسته امکانات این مجموعه ی تفریحی را کامل کند و یک پکیج کامل از یک روز تفریحی را برای بازدید کنندگان با ویوی متفاوت به دریاچه و پارک چیتگر به ارمغان بیاورد، شما می توانید در کنار گشت و گذار در یک روز تعطیل، سری به رستوران ها و کافه های بام لنو بزنید؛ اگر شما هم از افرادی هستید که دوست دارید فضاهای متفاوتی را برای غذا خوردن امتحان کنید یا اهل شکم گردی هستید، این وبلاگ از املاک ساعی را از دست ندهید تا شما را با رستوران های بام لند و اتمسفر متفاوت آنها با دیگر رستوران ها و امکانات مرتبط آشنا کنیم.

رستوران های بام لند در دو طیف سلیقه متفاوت

اگر به مجموعه تفریحی بام لند بروید، متوجه رستوران های متفاوتی می شوید که در مدل های مختلف رستوران های ایرانی و سنتی، رستوران های بین المللی عربی و ایتالیایی موجود هستند و شما می توانید بر حسب سلیقه خود این رستوران ها را انتخاب کنید‌، در ادامه ی این وبلاگ املاک ساعی به بررسی انواع این رستوران ها میپردازیم.

رستوران های ایرانی بام لند

اکثر افراد علاقه مند به رفتن به رستوران برای قرار های دوستانه و رسمی، از فضاهای سنتی و غذاهای ایرانی با کیفیت بالا استقبال می کنند، اگر جز این افراد هستید، رستوران های بام لند می تواند بهترین انتخاب شما در تهران باشد.

رستوران های ایرانی بام لند دارای محیطی آرام با ویوهای متفاوت هستند که شما می توانید بر حسب سلیقه غذایی خود این رستوران ها را انتخاب کنید‌، از جمله این رستوران ها می توان به رستوران های سنتی زیر اشاره کرد که برخی از آنها نام آشنا و دارای شعبات متعدد در تهران هستند.

  • رستوران رویال لانژ
  • رستوران ته دیگ
  • رستوران چراغان
  • رستوران رفتاری
  • رستوران شاندیز

رستوران رویال لانژ بام لند، رستورانی شناور با فانتزی ترین منو و فضا

اگر علاقه مند به صرف غذا بر روی کشتی در حال حرکت روی آب هستید و غذا خوردن در کشتی های تفریحی جز علاقه مندی های شماست، حتما باید برای یکبار هم که شده رفتن به رستوران رویال لانژ بام لند را امتحان کنید، این رستوران با محل آرام و دنجی که دارد می تواند یک شب فوق العاده را برای شما رقم بزند و برای مدتی شما را بر روی آب شناور کند تا از تمام دغدغه های یک زندگی شهری فاصله بگیرید!

رستوران رویال لانژ در واقع یک کشتی دو طبقه با طبقات شیشه ای است که از فانتزی ترین رستوران های تهران و منطقه ۲۲ محسوب می شود، این کافه رستوران ساعت ۸ الی ۱۰ شب رزرو کنندگان را بر روی دریاچه چیتگر می برد و تجربه ی به یادماندنی با نواختن موسیقی برای افراد رقم میزند.

رستوران ته دیگ بام لند، رستورانی با چشم انداز دریاچه

این رستوران ایرانی با داشتن انواع غذاهای سنتی و ایرانی، همچنین ویوی دریاچه و چشم اندازی زیبا، توانسته است علاقه مندان بسیاری را به این منطقه ی تفریحی جذب کند؛ در تراس زیبای این رستوران می توانید چشم انداز دریاچه چیتگر را مشاهده کنید و از قرار خود لذت ببرید.

همانطور که از اسم خلاقانه ی این رستوران پیداست، شما می توانید در این رستوران غذاهای ایرانی و برنجی اصیلی و متنوعی را امتحان کنید پس اگر از علاقه مندان به غذاهای ایرانی ته دیگ دار هستید، رفتن به این رستوران و امتحان پیش غذاهای متفاوت آن را از دست ندهید.

رستوران چراغان بام لند، رستوران ایرانی با متنوع ترین غذاها

یکی از محبوب ترین رستوران های بام لند، رستوران چراغان است که غذاهای ایرانی اصیلی مانند ته چین، قیمه نثار و چلوکباب گرفته تا غذاهای ساندویچی سرو می کند، با اینکه این رستوران از چشم انداز دریاچه چیتگر برخوردار نیست اما موقعیت قرار گیری مناسبی را در مجموعه ی بام لند دارد و از امکانات متنوعی مانند داشتن فضای دنج، پارکینگ، تحویل رایگان و رزرو تلفنی برخوردار است.

رستوران رفتاری بام لند، یک رستوران قدیمی با غذاهای باکیفیت

اگر از علاقه مندان به امتحان کردن غذاهای متفاوت ایرانی هستید، رستوران رفتاری در بام لند بهترین گزینه است.

این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های تهران است که در شعبات متفاوتی فعالیت دارد، در منوی این رستوران غذاهای متفاوت کبابی و خوراک را مشاهده می کنید که می توانید در کنار داشتن ویوی متنوع از میل کردن آنها لذت ببرید.

رستوران شاندیز بام لند، رستورانی مختص میهمانی های شما

اگر به دنبال رزرو رستورانی برای میهمانی ها و مراسمات خود می گردید، این رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفری می تواند پاسخگوی نیازهای شما و همچنین رقم زننده ی یک شب عالی برای شما باشد، رستوران شاندیز انتخابی عالی برای قرار های کاری و دوستانه است چرا که دارای چشم اندازی متنوع با ویوی دریاچه، فضایی لوکس و همچنین غذای با کیفیت است.

این رستوران همه ی امکاناتی را که برای گذراندن یک شب عالی در کنار خانواده، دوستان و یا همکارانتان نیاز دارید فراهم می کند، پس اگر سری به مجموعه ی تفریحی بام لند در منطقه ۲۲ زدید، رفتن به این رستوران قدیمی را در برنامه های خود جای دهید.

رستوران های بین المللی بام لند

از آنجایی که مجموعه ی بام لند علاقه مند است تا توجه افراد مختلف با طیف سلیقه ی وسیع را جلب کند، رستوران های بین المللی با کیفیت بالا و منو غذایی متنوعی را گردهم آورده است، از جمله این رستوران های بین المللی که در قلب منطقه ۲۲ توانسته غذا و فرهنگ کشورهای متفاوت را در یک قاب به نمایش بگذارد می توان به رستوران های زیر اشاره کرد.

  • رستوران باب البحر
  • رستوران بی کباب
  • رستوران روتی
  • رستوران کوبابا
  • رستوران زاهد العراقی
  • رستوران مم مد استیک هاوس
  • رستوران تومو
  • رستوران باروژ

رستوران باب البحر بام لند، یک رستوران لبنانی با غذاهای متنوع

رستوران باب البحر، از بهترین رستوران لبنانی است که در تهران وجود دارد، اگر به دنبال یک تجربه متفاوت در رستوران گردی هستید، سری به این رستوران لبنانی بزنید و غذاهای سرآشپز لبنانی ماهر این رستوران را در کنار اتمسفر عربی فضا امتحان کنید؛ تا برای همیشه یک تجربه متفاوت از غذا و شکم‌گردی در بام لند داشته باشید.

در منوی این رستوران، غذاهای متفاوتی مانند فلافل لبنانی، سمبوسک لبنانی، شاورما، سالاد فتوش با انواع ادویه های لبنانی دیده می شود که شما می توانید بر حسب ذائقه ی خود آنها را امتحان کنید.

رستوران بی کباب بام لند، رستورانی ترکی با منوی کبابی متنوع

رستوران ترکی بی کباب، رستورانی است که هر علاقه مند به غذای ترکی را به خود جذب می‌ کند، اگر از علاقه مندان به کباب های ترکی، انواع پیده و دونر هستید، پیشنهاد می کنیم سری به این رستوران بزنید و علاوه بر صرف خوراک های متنوع از چایی و باقلوای این رستوران لذت ببرید.

هر غذای ترکی که علاقه مند به خوردن آن هستید، در منوی این رستوران پیدا می شود که شما می توانید در فضای باز این رستوران از خوردن آنها لذت ببرید.

رستوران روتی بام لند، یک رستوران هندی با اتمسفری جذاب

اگر شما هم جز دهه شصتی ها هستید، حتما فانتزی امتحان کردن غذای هندی را برای یکبار هم که شده با خود داشته اید، این رستوران با ارائه ی منو غذایی متفاوت می تواند شما را به خیابان شهرهای هند ببرد، بدون اینکه از بام لند خارج شوید!

شما می توانید در حین تماشای چشم انداز دریاچه چیتگر، غذای خود را نوش جان کنید و از منوی متنوع غذاهای پر طرفداری مانند کباب بره، مرغ تیکا، سمبوسه هندی و ... سفارش دهید.

رستوران کوبابا بام لند، رستورانی شیک با منوی خاورمیانه ای

اگر به دنبال رستورانی شیک با منوی متنوع برای قرارهای خود می گردید، رستوران کوبابا پیشنهاد ما در املاک ساعی به شماست، این رستوران با داشتن دکوراسیونی جذاب و همچنین منو غذایی متنوع از غذاهای عربی، ایتالیایی، لبنانی و ... می تواند پاسخگوی هر ذائقه غذایی باشد!

رستوران دو طبقه کوبابا با داشتن دو طبقه، مناظر دریاچه چیتگر را به خوبی نمایان می کند و شما می توانید بر حسب نوع سلیقه ی خود از فضای دنج یا فضای باز، مکان خود را در این رستوران انتخاب کنید و غذاهای متنوعی از دونر ها تا پیتزاهای متفاوتی را در این رستوران تجربه کنید.

رستوران زاهد العراقی بام لند، مجلل ترین رستوران عربی در پایتخت

رستوران عربی زاهد العراقی در بام لند از مجلل ترین رستوران هایی است که در پایتخت وجود دارد، این رستوران با داشتن دکوراسیونی در سبک خاص و استفاده از متریال های بسیار متنوع و چوبی، همچنین اتمسفر خاص عربی توانسته است تا به مهمانان خود لذت صرف غذای دو چندان را هدیه دهد.

منوی غذایی این رستوران شامل غذاهای عربی و لبنانی می شود که پر طرفدار ترین آنها میکس غذای حمص باللحمه و مندی دجاج می باشد، همچنین قلیان های عربی و سرویس چایی خاص را می توانید در این رستوران تجربه کنید.

رستوران مم مد استیک هاوس بام لند، خانه ی استیکی برای علاقه مندان

اگر از دوست دارن استیک هستید، پیشنهاد می کنیم غذاهای رستوران مم مد استیک را امتحان کنید.

این رستوران با هدف ارائه ی استیک های با کیفیت تنها با چاشنی نمک دریایی، توانسته طرفداران بسیاری را در میان پایتخت نشین ها پیدا کند، از جالب ترین امکاناتی که این رستوران متفاوت با دیگر رستوران ها دارد، دیدن مراحل پخت و طبخ استیک توسط مشتریان است.

همچنین داشتن ویترین گوشت تازه و انتخاب آنها توسط مشتریان، همچنین چشم انداز دریاچه از امکاناتی است که در این رستوران می توانید تجربه کنید.

رستوران تومو بام لند، رستورانی مخصوص پاستا و فست فود دوستان

از دیگر رستوران های مطرح بام لند با منوی غذایی متنوع می توان به رستوران تومو اشاره کرد، این رستوران دارای انواع پیتزاها و پاستاهای ایتالیایی است که شما می توانید در اتمسفر جذاب این رستوران آنها را امتحان کنید و لذت غذا را برای خود چندین برابر کنید.

در منوی این رستوران نوشیدنی های متفاوت، دسر های سرد و بستنی های متنوعی دیده می شود که می توانید از آنها با ویوی دریاچه لذت ببرید.

رستوران باروژ در بام لند، بهترین پیتزا رستوران تهران

این رستوران زنجیره ای، جز بهترین رستوران های پیتزای تهران است که دارای شعبات متعددی می باشد، از منوی غذایی رستوران می توانید پیش غذاها، ساندویچ ها، انواع پاستا و پیتزاهای متنوعی سفارش دهید که از پرطرفدار ترین غذای این رستوران می توان به پیتزا یاروژ، چیکن استریپس و پیتزا نوستالژی اشاره کرد؛ استفاده از مواد با کیفیت در غذاها باعث شده تا این رستوران سرویسی مطلوب و فضایی دلپذیر داشته باشد.

رستوران های بام لند در املاک ساعی

از آنجایی که منطقه ۲۲ قطب تفریحی تهران محسوب می شود؛ مجموعه تفریحی بام لند در قلب این منطقه توانسته است تا رستوران ها و کافه رستوران های متنوعی را در کیفیت غذایی بالا و منو غذایی متفاوت گردهم آورد، این مجموعه تفریحی با قرارگیری در کنار دریاچه چیتگر توانسته بازدید کننده های متفاوتی را به خود جلب کند؛ در این مقاله از املاک ساعی به معرفی رستوران های بام لند پرداختیم، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و به روز پیرامون مسکن ها و فایل های مسکونی منطقه ۲۲، مانند شرایط فروش و اقساط، خرید واحد، قیمت و زمان تحویل هر پروژه فعال در منطقه ۲۲ می توانید با مشاورین املاک ساعی در ارتباط باشید. تیم مشاورین املاک ساعی درخصوص پروژه های منطقه ۲۲ در خدمت شما همراهان گرامی هستند و پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه ی خرید و فروش و سرمایه گذاری در پروژه های فعال ملکی این منطقه خواهند بود.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

رستوران چراغان از بین بقیه رستوران ها بهتره چون علاوه بر منو کاملش پرسنل حرفه ای هم داره

چمران

بهترین رستوران باملند رستوران کوبابا واقعا منوی کاملی داره

گلناز

همه رستوران های باملند یه طرف اون رستوران که روی آب یه طرف واقعا بی نظیره

polygon

مقالات مرتبط