املاک ساعی

امکانات منطقه 22

۱۴۰۳/۳/۸
10353
هلیوم پارک تهران

هلیوم پارک تهران

هلیوم پارک ایران مال

هلیوم پارک، در ایران مال تهران یکی از مراکز تجاری معروف تهران واقع شده است. این مرکز تفریحی و سرگرمی در سال 1402 افتتاح شد که مجموعه‌ای از بازی های مهیج و جذاب را در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه مندان قرار میدهد. با ما همراه باشید تا شما را با هلیوم پارک ایران مال بیشتر آشنا کنیم. پیشاپیش از همراهی شما تا انتهای این مطلب قدردانیم.

معرفی بخش های هلیوم پارک

هلیوم پارک از دو سالن کهکشان و جاذبه تشکیل شده است. البته باید بگوییم که سالن کهکشان فعال و سالن جاذبه غیر فعال میباشد. شما میتوانید در سالن کهکشان از بازی‌های جذاب و متنوع لذت ببرید، یکی از جذابیت های هلیوم پارک که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، این موضوع میباشد که بازی های هلیوم پارک ایران مال، برای تمام سنین یعنی کودکان و بزرگسالان مناسب میباشد و ازجمله تفریحات مهیج در منطقه 22 بشمار میرود.

بازی های سالن کهکشان

همانطور که گفته شد درحال حاضر سالن کهکشان، تنها سالن فعال در هلیوم پارک بشمار میرود که میتوانید تفریحات مهیجی را در آن تجربه کنید. در ادامه به بررسی بازی های سالن کهکشان هلیوم پارک پرداخته ایم.

ترامپولین حرفه‌ای

پرش ترامپولین برای بچه‌ها و بزرگسالان می تواند یک فعالیت سرگرم کننده در فضای مهیج و یک عملکرد موثر برای بهبود سلامت کلی شما داشته باشد. شما میتوانید در هلیوم پارک این ورزش جذاب را تجربه نمایید.

ترامپولین هلیوم پارک

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی یک ورزش کاملاً مهیج است که هم کودکان (+7) و هم بزرگسالان می توانند آن را بازی کنند. این بازی نیاز به مهارت خاصی در فوتبال ندارد، بازیکنان فقط باید آماده باشند تا بدون وقفه بخندند. قسمت سخت بازی این است که باید هم بخندید و هم بازی را مدیریت کنید. شما میتوانید در سالن کهکشان این بازی مهیج را تجربه نمایید.

نردبان معلق

احتمالا شنیدن اسم نردبان معلق هم شما را دچار هیجان میکند؛ نردبان معلق ازجمله دیگر بازی هایی است که میتوانید در سالن کهکشان هلیوم پارک آنرا در کنار دوستان خود تجربه کنید. البته نردبان معلق در شهرهای نمک آبرود و مشکین شهر هم وجود دارد و شما اگر به این شهرها سفر کردید میتوانید این تجربه جذاب را کسب نمایید.

بخش کودکان

خوشبختانه در سالن کهکشان بخشی مجزا برای کودکان هم وجود دارد. کودکان میتوانند بازی‌هایی نظیر گودال فضایی وایپ اوت کودکان، زیپ لاین، استخر توپ و سرسره را در این بخش انجام دهند و لذت ببرند.

نحوه دسترسی به هلیوم پارک

ایران مال و هلیوم پارک که در این مرکز قرار دارد در قسمت غربی تهران و انتهای بزرگ‌راه شهید همت، بزرگراه شهید خرازی و در نزدیکی شهرک چیتگر قرار گرفته است. اگر بخواهید با وسیله نقلیه عمومی خودتان را به ایران مال برسانید، میتوانید از خیابان ایران خودرو، بزرگراه شهید خرازی، خیابان چهارباغ و بلوار طبیعت استفاده نمایید و به هلیوم پارک بروید. اما برای رفتن به ایران مال با وسایل نقلیه عمومی میتوانید از خط ۵ مترو (ایستگاه ایران خودرو) و اتوبوس‌های این خط استفاده نمایید.

دسترسی به هلیوم پارک ایران مال

آدرس و ساعت بازدید هلیوم پارک

هلیوم پارک تهران از 9 صبح الی 12 شب در روزهای شنبه الی چهارشنبه فعال میباشد، به جز روزهای تعطیل رسمی مانند تاسوعا و عاشورا و 22 بهمن همه روزه میتوانید به هلیوم پارک مراجعه کنید.

آدرس هلیوم پارک: تهران _ بزرگراه همت _ ایران مال _ طبقه‌ی G1

شماره تماس: ۰۲۱۲۹۲۹

ایران مال تهران

ما در این مطلب به معرفی هلیوم پارک تهران پرداختیم. همانطور که گفتیم این مجموعه مفرح در مرکز تجاری ایران مال تهران قرار دارد. هلیوم پارک دارای دو سالن مجزا میباشد که البته سالن جاذبه هنوز افتتاح نشده است. شما میتوانید با رفتن به این پارک مهیج، ساعات بسیار خوشی را برای خود و خانواده عزیزتان بسازید. همچنین میتوانید از رستوران ها و کافی شاپ های ایران مال و همچنین فروشگاه های این مرکز خرید دیدن نمایید و نیاز خود را رفع نمایید.

ایران مال دارای وسعتی 317 هزار متر مربعی است و البته مراکز دیدنی دیگری هم در ایران مال هم وجود دارد که بازدید از آنها خالی از لطف نیست.

پروژه ایران مال را بانک آینده و دکتر انصاری سرمایه گذاری کردند و توانستند با نوآوری و خلاقیتی که در ساخت این مجموعه بکار گرفتند آن را به یکی از معروف‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید پایتخت تبدیل نمایند و گویی مانند یک نگین در میان مجتمع‌های تجاری تهران میدرخشد. ما به شما پیشنهاد میکنیم که حتما در اولین فرصت از این مرکز تجاری دیدن نمایید و علاوه بر بازدید از بخش‌های متنوع از هلیوم پارک این مجموعه هم دیدن نمایید.

املاک ساعی ازجمله مجموعه های معتبر و فعال در منطقه 22 تهران بشمار میرود که میتوانند شما را در زمینه خرید و سرمایه گذاری ملکی منطقه 22 راهنمایی کند؛ با مراجعه به وب سایت ساعی میتوانید با تمام امکانات تفریحی و رفاهی منطقه 22 تهران آشنا شوید و با دوستان و خانواده خود لحظات خوشی را سپری کنید.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

ملیکا

تنها بدی که داره اینه که شلوغه و باید آخر هفته ها تو صف وایسی تا نوبتت شه من که امیدوارم بعد از تابستون یکم خلوت تر شه

متین

آقا هلیوم پارک حتما پیشنهاد میشه آب دستتون بذارید زمین برید اینجا کیف کنید

تینا

واییی که نگم چقدر هیجان هلیوم پارک بالاس

polygon

مقالات مرتبط