۱۴۰۳/۵/۸
1076
رزمال منطقه 22

رزمال منطقه 22

رزمال تهران

در شهرهای بزرگی مانند تهران، تقاضای فزاینده‌ای برای مجتمع‌هایی وجود دارد که ترکیبی از کاربری تجاری، فرهنگی و خدماتی را در هم آمیخته و دسترسی ساکنان را به فروشگاه های مختلف و سایر امکانات بدون نیاز به تردد در ترافیک سنگین فراهم می‌کند. به همین منظور پروژه رزمال در منطقه 22 تهران به مساحت بیش از 200000 متر مربع در 25 طبقه ساخته شده است، که از امکانات رفاهی مختلف از جمله فضاهای تجاری، فضاهای اداری، هایپر مارکت، سینما، سالن کنسرت، رستوران، فودکورت برخوردار است. مرکز تفریحی خانوادگی، سالن بولینگ، پیست اسکی، سالن بدنسازی، استخر و ... از چشم انداز باشکوهی به دریاچه خلیج فارس، پارک جنگلی چیتگر و آبشار تهران بهره می‌برد.

امکانات رزمال

رز مال چه امکاناتی دارد؟ مساحت رز مال بیش از 200000 متر مربع در 25 طبقه تخمین زده شده است که از این جهت دومین مرکز خرید بزرگ تهران محسوب می‌شود. این مرکز تجاری دارای 210 واحد اداری، تقریبا 400 واحد تجاری متعلق به اصناف مختلف، 7 سالن نمایش، سالن نمایش 1500 نفری، روف گاردن به مساحت 7000 متر مربع، استخر و مجموعه سالن بدنسازی با چندین اسپا حرفه‌ای، هایپر مارکت در طبقه اول و یک شهربازی سرپوشیده به مساحت 4000 متر مربع که جزو 5 شهربازی بزرگ ایران است، میباشد.

رز مال در حال حاضر دارای یکی از بزرگترین فودکورت‌ها با 16 رستوران و ظرفیت پذیرایی از 2600 نفر با چشم اندازی بی‌نظیر از دریاچه، کوه‌ها و آبشار است. علاوه بر این، ۷ رستوران بین‌المللی با چشم‌اندازی بی‌نظیر و حضور سرآشپزهای مطرح در این هتل وجود دارد. این بهره برداری‌های مختلف به افراد این امکان را می‌دهد که در زیر سقف رز مال با بهترین امکانات و در محیطی جالب و مدرن به تمامی نیازهای خود پاسخ دهند.

امکانات مرکز خرید رزمال

بخش‌های مختلف رزمال

در رزمال بخش‌های متعددی برای سرگرم شدن و همچنین رفع نیازهای مراجعین تعبیه شده است که در این قسمت به معرفی آنها میپردازیم. البته در کنار این بخش‌ها، شهربازی و فودکورت، سالن تئاتر، نمازخانه، کارواش، امور مشتریان، بهداری و ... هم در مجتمع رزمال وجود دارد.

سینما رزمال

سینما رزمال با امکاناتی که فراهم کرده میتواند اوقات خوشی را برای شما رقم زند:

  • اکران فیلم‌های سینمایی
  • پردیس سینمایی با ۷ سالن شامل سالن‌های عمومی و vip
  • فیلم‌های روز سینمای ایران
  • ۸ ساعت زمان برای پخش فیلم
  • امکان خرید بلیط و تماشا به همراه اعضای خانواده به صورت حضوری و اینترنتی درسایت سینما تیکت

باشگاه ورزشی

مجموعه ورزشی شامل سالن بدنسازی، انواع اتاق ماساژ و ورزش درمانی، استخر، سونا، جکوزی، در 2 طبقه، در این مجموعه بی نظیر واقع شده اند.

سالن کنسرت

سالن کنسرت ۱۶۰۰ نفری رزمال دارای بهترین و بروزترین امکانات صوتی میباشد.

رستوران

رستوران رزمال یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین رستوران‌های مراکز تجاری در تهران است. تراس پروژه مشرف به دریاچه خلیج فارس و فضای باز آبشار تهران در طبقه‌ی پنت هاوس برج جنوبی است.

دسترسی به مرکز تجاری و اداری رزمال

نزدیکترین مترو به رزمال

اگر بخواهید با مترو به مرکز تجاری رزمال بروید، پیشنهاد می‌شود در ایستگاه متروی شهران پیاده شده و با سوار شدن به تاکسی، روبروی رزمال پیاده شوید. اگر هم قصد دارید با خودروی شخصی به مرکز تجاری رزمال بروید، میتوانید با رفتن به اتوبان شهید خرازی و رسیدن به منطقه 22 به مجتمع رزمال برسید.

  • آدرس:تهران- اتوبان شهید خرازی (انتهای اتوبان همت غرب)- بعد ساختمان های نمونه- مجتمع رزمال
  • 021-48000949

هدف اصلی در رز مال تامین 100 درصد نیاز افراد است و این پروژه با هدف پوشش تمام نیازهای روزانه هر یک از اعضای یک خانواده، رفع مشکلات ترافیکی و کاهش آلودگی کلان شهر تهران و جلوگیری از ترافیک بیشتر در این کلان شهر است. مطمئنا این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز تجاری در در منطقه 22 و پایتخت میباشد. مراکز خرید از جمله امکانات ضروری در هر منطقه میباشد که باعث رفع نیازهای ساکنین منطقه و رفاه بیشتر برای آنان خواهد شد.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

عرفان

سال 97 یه دور رزمال آتیش گرفت نمیدونم چجوری جمش کردن

مبینا

عههه بلخره افتتاح شد پس

مهدی

رزمال تازه افتتاح شده و واقعا امکانات کاملی داره

شاهین

چه جالب که باشگاه ورزشی هم تو این مجموعه در نظر گرفتن واقعا دمشون گرم

امیر

ویو فودکورت و رستورانش بخاطر آبشار و دریاچه چیتگر بی نظیره حتی اگر قصد خرید ندارید برای صرف شام حتما برید رزمال

علیرضا

افتتاح رزمال فکر میکنم برای اوایل سال 403 بود واقعا مجموعه بی نظیریه

polygon

مقالات مرتبط