۱۴۰۲/۹/۴
2632
امتیاز چیست؟

امتیاز چیست؟

امتیاز چیست؟

امتیاز یه نوع خرید ملک که توی منطقه 22 خیلی مرسوم تر هست، امروز در این مقاله میخواهیم با شما درباره یک شکل رایج در خرید و سرمایه گذاری ملک صحبت کنیم و آن هم حق امتیاز است. شما میدانید حق امتیاز چیست؟ و یا با خرید امتیاز برای تعاوتی های منطقه 22 آشنایی دارید؟ خواندن این مقاله به شما برای یافتن پاسخ به این دو سوال کمک خواهد کرد.

حق امتیاز چیست ؟

حتما شما مخاطب گرامی میدانید که پروژه های تعاونی شکلی از ساخت و ساز میباشد که در آن یک گروه از آغاز ساخت تا انتهای آن در کنار یکدیگرند یعنی از اخذ نمایندگی تا تمام شدن پروژه، کار به صورت گروهی و یا توسط چند نفر که مورد اعتماد بقیه اعضا هستند انجام می ‌شود. شما اگر بخواهید حق امتیاز را در یک پروژه بخرید باید حواستان به پیشرفت پروزه باشه. چون ممکن است پروژه ای چندین سال راکد مانده باشد یا پیشرفت بسیار کمی داشته باشد در اینصورت حق امتیاز باید رقم پایین تری داشته باشد تا پروژه ای که مراحل کار در آن به خوبی پیش رفته است و مراحل پایانی کار است.

مبلغ حق امتیاز به چه چیزهایی بستگی دارد؟

مبلغ امتیاز پروژه به عوامل زیر بستگی دارد:

  • میزان پیشرفت پروژه
  • میزان اعتبار تعاونی سازنده
  • کیفیت مواد اولیه و متریال ساختمانی
  • میزان عرضه و تقاضا
  • موقعیت مکانی پروژه مورد نظر

به علت گستردگی هر کدام از عوامل بالا است که قیمت حق امتیاز در پروژه های گوناگون، باهم تفاوت فراوان دارد.

نحوه خرید امتیاز در منطقه 22 تهران

منطقه 22 شهرداری تهران که در مجاورت دریاچه چیتگر، مرکز خرید ایران‌مال و امکانات بسیار مناسب و موقعیت دسترسی خوب مورد تقاضای بسیاری از شهروندان عزیز است.

این منطقه چون دارای آب و هوای مناسب و خوب، ترافیک روان، دسترسی به مراکز تفریحی و درمانی و ویژگی های مثبت دیگر می‌باشد علاقه مندان فاوانی را برای سرمایه گذاری و یا سکونت به خود جذب نموده است. در این منطقه پروژه های تعاونی فراوانی هم وجود دارد که شما میتوانید در آنها عضو شوید و یا حق امتیاز آن تعاونی را بخرید.

منطقه 22 تهران به دلیل اینکه اکثر پروژه های آن را تعاونی مسکن ها انجام میدهند، حق امتیاز برای خرید و فروش در آن املاکی های آن منطقه تقریبا همیشه وجود دارد. و اگر شما به دنبال سرمایه گذاری در تهران هستید، پروژه های منطقه 22 تهران بزرگ اکثرا دارای حق عضویت میباشند و شما میتوانید با مشورت نمودن با کارشناسان مجرب اقدام به خرید حق امتیاز کنید.

البته باید توجه داشته باشید که اگر کسی در تعاونی بخوتهد حق امتیاز خود را بفروشد، از شما که خریدار هستید هم پولی که تاکنون به تعاونی واریز کرده است را میگیرد و هم مبلغی را که به عنوان امتیاز مطرح است. و بعد از این پرداخت ها شما به عنوان جایگزین آن فرد در تعاونی حضور خواهید داشت.

کلام آخر درباره حق امتیاز

خرید و فروش امتیاز یکی از رایج ترین شیوه‌ها برای خرید و سرمایه گذاری ملک است. شما میتوانید برای این کار و سرمایه گذاری با مشاوران املاک مشورت نمایید تا بهترین راهنمایی ها را از آنها دریافت نمایید. ما در این مقاله با شما درباره حق امتیاز در منطقه 22 تهران گفتگو کردیم و سعی نمودیم مطالب مفید را به صورت خلاصه به شما مخاطب عزیز منتقل نماییم تا با این شیوه سرمایه گذاری هم آشنا شوید.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

صدرا

پس این حق امتیازی که میگفتن این بودئمنیشیخشسسن

طاها

بیشتر پروژه های منطقه 22 بصورت حق امتیاز خرید و فروش میشن

polygon

مقالات مرتبط