املاک ساعی>وبلاگ>برج های منطقه 22>معرفی برج سفید چیتگر

برج های منطقه 22

۱۴۰۲/۱۲/۱۲
7691
معرفی برج سفید چیتگر

معرفی برج سفید چیتگر

برج سفید آبشار، برج آبشار چیتگر

به دنبال سکونت در برجی فول امکانات در میان سازه های منطقه 22 هستید؟ دسترسی به امکانات رفاهی برایتان اولویت دارد؟ امنیت برای شما حرف اول را می زند؟ به برج سفید آبشار خوش آمدید بیاید در این مقاله از املاک ساعی توری مجازی به این برج در منطقه ی ۲۲ داشته باشیم و شما را با امکانات فوق العاده ی برج آبشار چیتگر آشنا کنیم!

معرفی برج آبشار چیتگر

برج آبشار چیتگر که در منطقه ی ۲۲ در شمال غربی دریاچه قرار دارد، متشکل از ۶ بلوک از برج های ۱۹ طبقه ای با کاربری مسکونی می باشد؛دسترسی این برج به اتوبان بسیار راحت است به طوری که در شمال اتوبان همت قرار گرفته که دسترسی آسان به تهران را برای شما امکان پذیر خواهد کرد،

این برج در همسایگی و مجاورت بزرگ ترین مال خاورمیانه قرار دارد که خرید از هایپراستار ایران مال را برای شما به راحتی ممکن میکند!

چشم انداز چند وجهی برج سفید آبشار!

چشم انداز این برج های چیتگر را می توان به معنای کامل ویوی ابدی معنی کرد! به این خاطر که رشته کوه های البرز از سمت شمال برای شما قابل رویت هستند و علاوه بر این شما می توانید ایران مال با چراغ های بسیار زیبا را در جنوب و همچنین دریاچه ی خلیج فارس را از ویوی طبقات بالا ببینید!

فرض کنید هنگامی که در طبقات این برج سکونت دارید از هر طرف چشم اندازی شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد، به همین خاطر برج های سفید آبشار را جز بهترین و لوکس ترین مجموعه برج های غرب تهران و منطقه ی ۲۲ می توان معرفی کرد.

مشخصات فنی برج مسکونی آبشار چیتگر

سازه ی اسکلت برج های سفید آبشار، از نوع بتنی هستند که بر اساس استاندارد های ایمنی روز طراحی و اجرا شده اند.

برج آبشار چیتگر متشکل از ۶ بلوک است که هر کدام دارای ۱۹ طبقه هستند، این ۱۹ طبقه شامل ۴ طبقه پارکینگ، ۱ طبقه لابی است که امکان پارکینگ را برای همه ی مسکونین ۵۲۴ واحد فراهم کرده است. زیربنای این برج ۱۱۲ هزار متر است که برای گنجایش ۶ بلوک منطقی و مناسب به نظر می رسد.

مجموعه برج های آبشار چیتگر شامل ۵۲۴ واحد مسکونی است، واحد های مورد نظر شامل دو تیپ پلانی هستند، این واحد ها بسته به تراکم منطقه شامل ۴ برج با ۵ واحد دو خوابه می باشد، واحد های دو خوابه این برج ها دارای متراژ ۱۰۵ متری تا ۱۳۸ متری (واحد های تیپ A) هستند.

در دو برج دیگر نیز ۴ واحد به صورت واحد های ۳ خوابه دارای متراژ های ۱۴۵ تا ۱۷۰ متری (واحد های تیپ B) وجود دارد که بسته به تعداد افراد خانواده و نیاز فضایی می تواند انتخاب شود.

امکانات برج آبشار چیتگر

سکونت در برجی که شامل تمامی امکانات رفاهی باشند، رویایی هست که همگی ما یکبار به آن فکر کردیم! با توجه به مشغله های روزمره و ترافیک بیش از حد تهران امکان استفاده از چند کاربری مانند رفتن به کار و استخر، باشگاه و رستوران در روز غیر ممکن است! اما این امکان به راحتی در برج سفید آبشار با طراحی مناسب اجرا شده است، برج سفید آبشار با داشتن مشاعاتی مانند سونا، استخر،باشگاه ورزشی، سالن بیلیارد و اسکواش، مهد کودک، رستوران ایرانی و ایتالیایی، کافی شاپ، هایپرمارکت، روف گاردن شیشه ای، آرایشگاه مردانه و سالن های زیبایی، خشکشویی، داروخانه و کارواش سکونتی با رفاه بالا و بی دغدغه را برای ساکنین فراهم ساخته است.

این مشاعات و دسترسی های کاربردی به ساکنین برج آبشار چیتگر، این امکان را می دهد که بدون نیاز به سپری کردن کل روز در ترافیک، تنها در نزدیکی و مجاورت محل سکونت قادر به برآورده کردن کل نیازهای روزمره ی خود باشند، از داشتن مهد کودک برای سپری کردن تایم کودکان در مجاورت این برج گرفته تا باشگاه های ورزشی متنوع برای سپری کردن زمان فراغت شما، همگی در سکونت در برج های آبشار چیتگر امکان پذیر خواهند بود.

برج سفید آبشار چیتگر منطقه22

امکانات رفاهی دیگری که برای خیلی از خانواده ها از اهمیت بالایی برخوردار است، امنیت خانه است که با داشتن امکان لابی من ۲۴ ساعته در برج های آبشار چیتگر، این موضوع به خوبی پوشش داده می شود! از دیگر ویژگی های به خصوص این پروژه می توان به سیستم تصفیه فاضلاب این پروژه اشاره کرد که کاملا مهندسی شده و قابل صادرات به خارج شهرک خواهد بود.

دسترسی های برج سفید آبشار

اگر تا به حال سری بزرگ ترین مال خاورمیانه (ایران مال) زده باشید، حتما این برج ها به چشم شما آشنا به نظر می رسد، به این خاطر که برج های آبشار چیتگر در مجاورت این مال بزرگ قرار دارند که دسترسی بسیار خوبی به بزرگراه های شهید خرازی، آزادگان و حکیم دارد، به همین خاطر شما می توانید به راحتی به مرکز تهران دسترسی سریع داشته باشید.

برج های آبشار چیتگر به علت قرار داشتن در شمال بزرگراه همت، دسترسی ساده ای به این بزرگراه دارد که علاوه بر این موقعیت این برج، دسترسی به بزرگراه حکیم و آزاد راه تهران شمال را سهولت بخشیده است!

ویژگی های منحصر به فرد برج آبشار چیتگر

از منحصر به فرد ترین امکانات موجود و مهندسی شده به کار رفته در این برج ها می توان به تعبیه ی هلی پد در یالای بام دو برج میانی اشاره کرد، که بر حسب وسعت پروژه و ضوابط ایمنی، توسط طراحان در نظر گرفته شده است، علاوه بر این ویژگی کارآمد آسانسور های این برج ظرفیت و گنجایش حمل برانکارد را دارا هستند که در مواقع لزوم به ساکنین کمک خواهد کرد. از دیگر ویژگی ها و امکانات برج های سفید آبشار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجهیز سیستم فن کوئل و چیلر جهت سرمایش و گرمایش
  • مجهز بودن سیستم فاضلابی به رایزر
  • وجود سیستم اطفای حریق
  • شیرآلات برند
  • کابینت های تمام ام دی اف در آشپزخانه
  • تعبیه ی سیستم امنیت و دوربین مدار بسته در تمامی طبقات

بررسی واحد های داخلی برج های آبشار چیتگر

اگر بخواهیم در یک کلمه معماری داخلی برج های سفید آبشار را خلاصه کنیم، کافیست به کلمه ی کاربردی بسنده کنیم! چرا که با داشتن پنجره هایی قدی و استاندارد این واحد ها دارای نورگیری مناسب و همچنین چشم اندازی زیبا شده اند که سکونت در آن را برای هر فردی رویایی می سازد!از آنجایی که برج های سفید آبشار دارای ویوی چند وجهی هستند، تمامی واحد ها دارای چشم انداز هستند و این امر به کاربردی بودن این برج ها کمک بسیاری کرده است.

متراژ واحد ها از ۱۰۵ متر الی ۱۶۰ متر بسته به نوع برج هستند که در تیپ های A1 الی A6 دسته بندی می شوند.

نحوه خرید و فروش برج آبشار چیتگر در املاک ساعی

این پروژه در سال ۱۳۹۸ به اتمام رسیده و تحویل به خریداران شده است، خرید و فروش واحد های برج سفید آبشار به صورت متری بوده که از متری ۱۱۵ الی ۱۵۰ میلیون بسته به برج و طبقه قابل خرید و فروش است، برای اطلاع از فایل های این برج می توانید با کارشناسان ما در املاک ساعی تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاورین املاک ساعی درخصوص پروژه های منطقه ۲۲ و خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر در خدمت شما همراهان گرامی هستند و پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه ی خرید و فروش و سرمایه گذاری در پروژه های فعال ملکی این منطقه خواهند بود.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

ریحانه

چقدر نمای داخلی برج سفید چیتگر قشنگه

polygon

مقالات مرتبط