۱۴۰۳/۵/۱۰
830
پهنه B شهرک چیتگر

پهنه B شهرک چیتگر

پهنه B یا سروستان شهرک مسکونی چیتگر

امروز در این مطلب قصد داریم تا شما دوست گرامی را با یکی از پهنه‌های شهرک چیتگر آشنا کنیم. نام این پهنه، سروستان یا پهنه B است ساخت و ساز در آن زیر نظر تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران میباشد. شهرک چیتگر به دلیل موقعیت مناسب و امکانات درمانی، آموزشی، تفریحی، تجاری و ... از شهرک‌های آینده دار پایتخت محسوب میشود.

بزرگترین پهنه مسکونی در شهرک چیتگر، سروستان یا پهنه B میباشد. پهنه B دارای ۱۵ بلوک است که برج ها و پروژه های بسیاری را در خود جای داده است. این پهنه1400 مترمربع تا دریاچه چیتگر فاصله دارد. برخی از واحدهای شمالی این مجموعه دارای ویویی زیبا به کوهستان و پارک هزار و یک شهر میباشند. متراژ‌های واحدهای پهنه B معمولا از 85 مترمربع الی 360 مترمربع میباشند.

موقعیت مکانی پهنه بی چیتگر

موقیعت جغرافیایی پهنه B یا سروستان

پهنه B در بخش شمالی شهرک چیتگر قرار گرفته است. پهنه سروستان در غرب دریاچه چیتگر و نزدیک به مرکز تجاری ایران مال و مابین بلوار پژوهش و بلوار ایران خودرو و حدفاصل اتوبان‌های شهید خرازی و شهید همدانی قرار گرفته است. برج الماس منطقه 22 نیز، برجی خوش ساخت و لوکس واقع شده در بلوار پژوهش پهنه سروستان قرار دارد.

سازنده پهنه B

سازنده پهنه بی شهرک چیتگر، بنیاد تعاون ارتش با همکاری شرکت عمران آبشار اسپادانا میباشد و شرکت عمران آبشار اسپادانا براساس قراردادی که با تعاونی ارتش دارد موظف به ساخت و کامل نمودن پهنه B شهرک مسکونی چیتگر است که طی مدت مشخص باید پهنه را تکمیل و تحویل اعضای تعاونی دهد.

نحوه دسترسی پهنه B

خوشبختانه موقعیت جغرافیایی این پهنه به نحوی است که دسترسی بسیار خوب به اتوبان‌های اصلی پایتخت برای ساکنین پهنه B فراهم است. دسترسی بسیار خوب به آزادراه تهران چالوس، اتوبان‌های شهید خرازی و شهید همدانی، آزاد راه تهران کرج دارد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این پهنه ایستگاه ورداورد و ایستگاه مترو ایران خودرو است که در دسترس اهالی برای تردد میباشد. دسترسی مناسب این پهنه سبب شده تا پروژه و برج های پهنه B ازجمله اصلی ترین گزینه های خرید و فروش خانه در منطقه 22 بشمار روند.

بررسی امکانات پهنه B در شهرک چیتگر

پهنه بی در شهرک چیتگر دارای همه امکانات لازم و ضروری برای زندگی است. این پهنه دارای امکاناتی مانند مراکز آموزشی و تحصیلی، سوپرمارکت و فروشگاه، نانوایی، داروخانه و درمانگاه و مجموعه ورزشی چند منظوره میباشد. همچنین برج های این پهنه دارای امکانات متعددی مانند امکانات گرمایشی و سرمایشی، درب‌های ضد سرقت، سیستم شوتینگ زباله، اعلام حریق، پنجر‌ه‌های UPVC، محوطه بالگرد نشین و پارکینگ مهمان با نگهبانی 24 ساعته، اختصاص 40 متر مربع سرانه فضای سبز، طراحی محیط بازی کودکان و .... میباشد.

برج های پهنه B شهرک چیتگر

طراحی پهنه B شهرک مسکونی چیتگر

پهنه B شهرک مسکونی چیتگر دارای8 بلوک در ضلع جنوبی و 7 بلوک در ضلع شمالی است که به شکل موازی یکدیگر در حال ساخت میباشد. طراحی بلوک های پهنه B به شکل هلالی و پروانه ای است و همین موضوع سبب شده است تا همه واحدهای پهنه دارای ویویی زیبا همراه با نورگیر بسیارخوبی است. همه بلوک‌های پهنه B به شکل 1 برج دوقلو طراحی شده است که شامل 2 بال غربی و شرقی است.

تهران، پایتخت ایران عزیزمان، ترکیبی بی‌نظیر از مناطق مدرن و سنتی را ارائه می‌دهد. تهران دارای مناطق مختلف با محله‌های متعدد است. یکی از بهترین محله‌های تهران، محله چیتگر در منطقه 22 تهران است. برج‌های این منطقه در کنار دریاچه چیتگر در غربی ترین نقطه تهران قرار دارند. چیتگر از نظر آب و هوا و شهرسازی می توان یکی از بهترین محله‌های تهران دانست. برج‌های زیادی در این منطقه در دست ساخت هستند و در آینده‌ای نه چندان دور به بهره برداری خواهند رسید. پهنه بی یا سروستان در شهرک چیتگر قرار دارد که ما در این مطلب به معرفی موقعیت و دسترسی و امکانات این پهنه پرداختیم. شما مخاطب عزیز میتوانید اطلاعات بیشتری را راجع به این پهنه و برج‌های آن از مشاوران املاک مجرب و متخصص در حوزه املاک منطقه 22 جویا شوید.

ارسال نظر

ارسال
polygon

مقالات مرتبط