شهرک های منطقه 22

۱۴۰۳/۴/۱۸
1263
پهنه c چیتگر

پهنه c چیتگر

پهنه C چیتگر

یکی از شهرک‌های معروف تهران بزرگ، که در منطقه 22 شهرداری واقع شده است، شهرک چیتگر است. چیتگر به دلیل امکانات خوب و دسترسی مناسبی که دارد، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مسکن و سرمایه گذاران این حوزه میباشد. ما در این مطلب میخواهیم درباره پهنه C شهرک چیتگر با شما دوست گرامی صحبت نماییم.

موقعیت پهنه نارنجستان

از نظر موقعیت مکانی، پهنه نارنجستان یا همان پهنه C در بلوار پژوهش، بین اتوبان همت و حکیم و در قسمت شمالی باغ گیاه شناسی و پارک جنگل چیتگر قرار گرفته است که همین موضوع باعث دسترسی بسیار مناسب پهنه C به نقاط دیگر پایتخت شده است؛ ازجمله برج های ساخته شده در بلوار پژوهش میتوان به برج الماس چیتگر اشاره کرد. باید خدمت شما دوست عزیز عرض کنیم که پهنه C به آزادراه تهران کرج، اتوبان شهید خرازی، اتوبان شهید همدانی دسترسی خوبی دارد.

ایستگاه های مترو نزدیک پهنه C

ایستگاه مترو ورداورد و ایستگاه مترو ایران خودرو که در خط 5 مترو تهران فعال میباشند نزدیک ترین ایستگاه های مترو برای رفتن به پهنه نارنجستان چیتگر است.

برج های پهنه c چیتگر

برج های پهنه C

پهنه نارنجستان یا پهنه C در قسمت مرکزی شهرک چیتگر قرار دارد. پهنه C از 8 برج مسکونی 40 و 30 طبقه تشکیل شده است. از این برج ها، دو برج هم نیروی پدافند ارتش، برج 2قلو مرجان برای نیروی دریایی ارتش، 4 برج برای نیروی زمینی ارتش و برج 2 قلوی اچ دو برای نیروی هوایی ارتش میباشند که سازنده این برج ها تعاونی‌های ارتش میباشد.

این برج ها از لحاظ طراحی ظاهری باهم فرق دارند اما خوشبختانه همه آنها از معماری زیبا و مدرن برخوردار میباشند. سازه این برج بیشتر فلزی است. متراژ واحدهای برج حدودا از 90 تا 140 متر میباشد. در حال حاضر تعدادی از این واحدها آماده تحویل شده است و برخی دیگر در سال 1404 و 1405 تحویل مشتریان عزیز خواهد شد.

مراکز تفریحی اطراف پهنه C شهرک چیتگر

از جمله مراکز تفریحی که در نزدیکی پهنه نارجستان قرار دارد مراکز زیر میباشند:

شهربازی هزار و یک شهر

در فاصله 5 دقیقه ای از این پهنه، شهربازی هزار و یک شب واقع شده است که در قسمت شمالی پهنه C شهرک چیتگر میباشد.

ایرانمال

مرکز تجاری و تفریحی ایرانمال در قسمت جنوب غربی این پهنه واقع شده است و ساکنین پهنه C میتوانند به راحتی و با صرف زمان کوتاهی خود را به مرکز تفریحی و تجاری ایران مال برسانند.

دریاچه چیتگر

فاصله پهنه سی تا دریاچه چیتگر حدودا هزار و پانصد متر است و شما میتوانید در عرض یک ربع به دریاچه برسید. همچنین شما میتوانید از طبقات بالایی برج‌های این پهنه دریاچه چیتگر را مشاهده نماید.

پارک جنگلی و باغ گیاه شناسی

پهنه سی خوشبختانه در فاصله نزدیکی به پارک جنگلی چیتگر و باغ گیاه شناسی قرار دارد و شما دوست عزیز میتوانید از امکانات این پارک در کنار آب و هوای دلپذیری که دارد استفاده نمایید.

امکانات پهنه c چیتگر

بررسی امکانات برج های ارتش در پهنه c

برج های پهنه سی، از آنجایی که امکاناتی لوکس و مجهزی را در اختیار ساکنین خود قرار داده اند، به گزینه ای محبوب برای خرید خانه در شهرک چیتگر تبدیل شده اند؛ برخی از امکانات برج‌های ارتش در پهنه سی را در ادامه مطلب خدمتتان معرفی میکنیم:

  • برج مجهز به لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته
  • برج دارای واحدهای تجاری و خدماتی و اداری و سالن اجتماعات
  • ۹ لاین آسانسور با ظرفیت حمل ۱۸ نفر
  • مجهز به سیستم آنتی فایر اسکلت با گواهینامه PPG از کشور کانادا
  • برج مجهز به سیستم برق اضطراری
  • واحدها مجهز به سیستم اعلان و اطفا حریق
  • استفاده از سیم و کابل داخلی با بهترین کیفیت
  • برج دارای قابلیت هوشمند سازی برای همه واحد ها
  • امکانات آبی مثل استخر و سونا و جکوزی در برج تعبیه شده
  • سیستم لوله کشی آب مصرفی با برند لوله ۵ لایه ایزوپایپ
  • وجود موتور خانه مرکزی با تجهیزات برند حرارت گستر
  • برج سیستم مانیتورینگ و سکوریتی ۲۴ ساعته
  • سیستم لوله کشی آتشنشانی با لوله های بدون درز در واحدها
  • سیستم لوله کشی فاضلاب برند پلی ران اتصال
  • سالن ورزشی مجهز به صورت مجزا برای بانوان و آقایان

شهرک چیتگر موقعیت مناسبی از نظر دسترسی دارد. در پهنه سی چندین برج ساخته شده و یا در حال ساخت است که، سازنده آن تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. شما میتوانید برای سرمایه گذاری در پهنه نارنجستان با کارشناسان مجرب این حوزه مشورت کنید تا بتوانند بهترین تصمیم را برای سکونت و یا سرمایه گذاری در این پهنه اتخاذ نمایید و تجربه ای ایده آل در سرمایه گذاری در منطقه 22 داشته باشید.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

امیر

پهنه c شهرک چیتگر به ایستگاه مترو ایران خودرو خیلی نزدیکه و دسترسی رو بهش راحت کرده

سینا

پهنه سی به باغ گیاه شناسی خیلی نزدیکه و هین باعث شده آب و هواش خوب باشه

نادر

پهنه c چیتگر امکانات زیادی داره و برای سرمایه گذاری خیلی گزینه خوبیه

polygon

مقالات مرتبط