املاک ساعی>وبلاگ>شهرک های منطقه 22>آشنایی با پهنه طبیعت
۱۴۰۳/۳/۶
2481
آشنایی با پهنه طبیعت

آشنایی با پهنه طبیعت

منطقه 22 تهران از مناطق رو به رشد پایتخت است، که چند سالی میشود که ساخت و ساز در آن رونق بسیار گرفته و خیلی از افراد با هدف سرمایه گذاری در این منطقه زمین یا ملک خریداری میکنند. ما در این مطلب میخواهیم درباره پهنه طبیعت که ازجمله پهنه های واقع شده در شهرک چیتگر بشمار میرود و با نام پهنه D نیز شناخته میشود صحبت نماییم.

پهنه طبیعت چیتگر

شهرک چیتگر در غرب پایتخت و در منطقه ۲۲ تهران است. این شهرک دارای پهنه‌های گوناگونی است که نام‌ این پهنه‌ها عبارت میباشد از : پهنه A، پهنه B، پهنه C، پهنه D و پهنه E. میتوانیم بگوییم که اکثر ساخت و سازها در پهنه A شهرک چیتگر به پایان رسیده و تکمیل شده است. در مابقی پهنه‌های شهرک چیتگر هم ساخت و سازها در حال انجام است و در برخی از آنها برج‌هایی ساخته شده و تحویل مشتریان داده شده است و آپارتمان های پهنه های شهرک چیتگر، به یکی از مقاصد اصلی خرید و سرمایه گذاری در شهرک چیتگرتبدیل شده است.

موقعیت پهنه طبیعت یا همان D

محل اجرای پهنه طبیعت چیتگر یا پروژه پهنه D شهرک چیتگر، در جنوب اتوبان شهید همت و اتوبان شهید حکیم و بخش شمال باغ گیاه‌شناسی ملی و شمال غرب دریاچه چیتگر میباشد. خوشبختانه پهنه طبیعت به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که دارد از آب و هوای مناسب و مطبوع برخوردار است.

برج های پهنه D

پهنه D دارای 22 برج میباشد که هر کدام از این برج‌ها از 24 طبقه تشکیل شده است و در مجموع نزدیک به 5300 واحد مسکونی در این برج‌ها وجود دارد. این برج‌های بلند دارای 5 طبقه زیرزمین میباشند که در این طبقات انباری، پارکینگ و لابی برج ساخته شده است. برج‌های پهنه طبیعت از مواد مقاوم در برابر زلزله و مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است. از امکانات این 22 برج میتوانیم به وجود هلی پد، سامانه اعلان و اطفاء حریق، سالن اجتماعات، لابی‌من، شوتینگ زباله نگهبانی، سالن ورزشی، آنتن مرکزی ،دوربین مداربسته و اینترنت و ... اشاره کنیم. همه این امکانات نوید رفاه بیشتر برای زندگی در این برج‌ها را به مشتریان عزیز میدهد.

ساخت پروژه پهنه طبیعت چیتگر از سال 98 و 99 توسط بنیاد تعاونی ارتش کلید خورد و سهام اولیه آن 20 و 50 متری به مشتریان عرضه شد. در سال ۱۴۰۱بود که فرایند انتخاب واحد شروع شد. این واحدها در متراژ 110 متر به بالا ساخته شد و افراد با توجه به سنوات خدمت و مبلغ واریزی و طرح حکمت اولویت بندی شدند. کارمندان ارتش میتوانند با استفاده از وام کارمندی در این پروژه‌ها شرکت کنند. این واحدها در 110 و 115 و 120 متر مربع ساخته شده و نام برخی از برج های این پهنه عبارتند از برج باران ، برج دریا، برج ساحل برج آبشار، برج کوهسار، برج نور ، برج چشمه‌سار و برج سایه میباشد.

برج های پهنه D چیتگر

مزایای سرمایه گذاری در شهرک چیتگر

همانطور که گفتیم پهنه طبیعت در شهرک چیتگر در منطقه 22 تهران قرار دارد. ما در این قسمت به بررسی مزایای این شهرک برای سرمایه گذاری میپردازیم. این مزایا عبارت میباشد از:

  • امکانات رفاهی و خدماتی متنوع موجود در شهرک چیتگر: شهرک چیتگر، از نظر امکانات گوناگون در شرایط مناسبی است. امکانات گوناگون آموزشی، ورزشی، رفاهی و درمانی در این شهرک باعث جذب مشتری شده است.
  • انجام پروژه‌های عمرانی در چیتگر: تعداد بالای پروژه در چیتگر باعث شده است که علاقمندان بتوانند با توجه به علاقه و بودجه ای که در اختیار دارند در این پروژه ها مشارکت نمایند.
  • چیتگر آینده روشنی دارد: با توجه‌ به ساخت و سازهای متعدد و شرکت تعاونی های گوناگون برای سرمایه گذاری میتوان امیدوار بود که این شهرک آینده بسیار خوبی خواهد داشت.
  • موقعیت مکانی مناسب: باتوجه به قرار گرفتن این شهرک در منطقه 22 و موقعیت خوبی که دارد شما میتوانید خیالی آسوده بابت دسترسی به این شهرک داشته باشید.
  • تقاضای مسکن در منطقه 22بالا است: با توجه به توضیحاتی که در بالا ارائه دادیم، تقاضا برای سکونت در شهرک چیتگر و پهنه طبیعت بالاست و همین موضوع سبب میشود تا سرمایه گذاری در انجا اگر به درستی صورت بگیرد پر سود باشد.

ما در این مطلب به بررسی اجمالی پهنه طبیعت و مزایای سرمایه گذاری در شهرک چیتگر پرداختیم. در این پهنه تعداد زیادی برج در حال ساخت است که بانی ساخت آن تعاونی ارتش جمهوری اسلامی ایران است. شهرک چیتگر با توجه به آب و هوای خوب، دسترسی مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب در حال رشد و پیشرفت میباشد. املاک ساعی ازجمله مجموعه های فعال در منطقه 22 بشمار میرود که باتوجه به سابقه درخشان خود، به خوبی میتوانند شما را نسبت به خرید آپارتمان در پهنه طبیعت و خرید خانه در منطقه 22 راهنمایی کنند.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

احمدی

پهنه دی چیتگر واقعا آب و هوای خوبی داره که بخاطر موقعیت مکانیشه

polygon

مقالات مرتبط