شهرک های منطقه 22

۱۴۰۳/۱/۱۴
9083
شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی

اگر به دنبال فرصتی امن برای سرمایه گذاری در منطقه 22 هستید، خرید مسکن در شهرک شهید خرازی از بهترین انتخاب ها و گزینه هایی است که می توانید در نظر داشته باشید، این شهرک با داشتن بیشتر از ۸ هزار واحد مسکونی یک موقعیت ایده آل را برای سکونت و سرمایه گذاری امن ایجاد کرده است، در ادامه ی این وبلاگ از املاک ساعی به معرفی و بررسی واحد های مسکونی در این شهرک میپردازیم.

مشخصات فنی شهرک شهید خرازی

واحد های مسکونی شهرک شهید خرازی دارای واحد متراژ های ۱۰۲ متری تا ۱۳۱ متری هستند و واحد های تجاری این شهرک با متراژ حداقلی ۳۰ متری تا ۸۰ متری به فروش می رسند. این شهرک دارای ۲ فاز است که ۷۳۲۰ واحد مسکونی شهرک مرتبط با فاز یک شهرک شهید خرازی و حدود ۷۱۰ واحد مسکونی به فاز دو این شهرک تعلق دارد.

از مجموع ۴۴ بلوک ساخته شده در این شهرک تعداد ۴۰ بلوک آن که در فاز یک قرار دارد به مالکین تحویل داده شده است و مجموع ۴ بلوک آن که متعلق به فاز ۲ پروژه اختصاص دارد در حال ساخت و بهره برداری می باشد‌. فاز دوم پروژه شهید خرازی که شامل ۴ بلوک می شود در سال ۱۴۰۴ به مالکان و خریداران تحویل داده می شود.

کاربری و معابر شهرک شهید خرازی

با اینکه این شهرک دارای ۸ هزار واحد مسکونی است اما جانمایی برج های این شهرک و معابر آنها با بهترین معماری ممکن تعبیه شده که سبب می شود تا تردد وسایل حمل و نقلی و ساکنین بدون ترافیک و با سهولت کامل صورت بگیرد، از نظر بررسی کاربری های شهرک شهید خرازی علاوه بر کاربری مسکونی این شهرک می توان به انواع کاربری های غیر مسکونی از جمله ۱۴۰ واحد تجاری در این شهرک، واحد های اداری، فرهنگی، ورزشی و حتی درمانی اشاره کرد.

کاربری و معابر شهرک شهید خرازی

به دلیل تنوع کاربری ها در این شهرک، ساکنان برج های شهید خرازی قادر به رفع نیازهای رفاهی و درمانی خود در این شهرک هستند. زمین پروژه شهرک شهید خرازی دارای مساحت ۳۶۸۲۸۹ متر مربع است و مساحت غیر مسکونی این شهرک به ۵۴۹۱۸ متر مربع می رسد که ۱۱۴۹۷۸ متر مربع آن مرتبط با مساحت مسکونی بلوک های این برج می باشد. البته در اطراف شهرک خرازی برج های لوکس بی نظیری همچون برج الماس ساخته شده اند که میتوانند گزینه مناسبی برای سکونت بشمار روند.

لوکیشن شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی از بزرگترین شهرک های واقع در منطقه ۲۲ است که در محدوده ی غرب دریاچه ی چیتگر واقع شده است، این شهرک ۴۴ بلوکه در نزدیکی ایران مال و مجاورت آتی شهر منطقه ۲۲ است، موقعیت جغرافیایی عالی این شهرک باعث افزایش پتانسیل شهرک شهید خرازی برای سرمایه گذاری با سود آوری بالا و بازدهی مناسب در املاک های منطقه ۲۲ شده است.

موقعیت جغرافیایی شهرک شهید خرازی

این شهرک که از جدید ترین پروژه های نوساز منطقه ۲۲ تهران می باشد به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد از آب و هوای بسیار مطلوبی در منطقه ی بادخیز ۲۲ تهران برخوردار است، این شهرک از سمت غرب به بلوار اردستانی و برج های مسکونی شهرک الهیه غرب و شهرک دانشگاه شریف منتهی می شود و از سمت جنوب به شهرک نگین غرب و شهرک همراه شهر، از سمت شرق به شهرک چیتگر محدود می شود که باعث شده دسترسی های بسیار خوبی را در بین شهرک های موجود داشته باشد.

همچنین نزدیکی این شهرک به هایپر استار ایران مال، مجتمع چند منظوره پارسه و میدان میوه تره بار باعث شده تا خرید روزانه ساکنین شهرک شهید خرازی بسیار راحت باشد و ساکنین هیچ دغدغه ای راجب خرید روزانه ی مایحتاج و روزمره ی خود نداشته باشند‌.

وجود یک ایستگاه اتوبوس به نزدیکی ورودی این شهرک سبب شده تا حمل و نقل ساکنین این برج با وسایل نقلیه بسیار راحت صورت بگیرد‌، در ادامه به بررسی دسترسی های این برج به صورت وسیع تر میپردازیم.

دسترسی های شهرک شهید خرازی

از لحاظ دسترسی و موقعیت جغرافیایی نیز شهرک شهید خرازی به علت مجاورت با بلوار های پژوهش، اردستانی، بزرگراه های همدانی و خرازی داری موقعیت بسیار خوبی است که دسترسی به اتوبان و بزرگراه های اصلی تهران را برای ساکنین این برج فراهم میکند.

مسیر های دسترسی شهرک شهید خرازی در قسمت شمال به اتوبان خرازی و در قسمت جنوبی این شهرک به اتوبان حکیم و همت منتهی می شود که این دو راه ارتباطی سبب سهولت جابجایی برای ساکنین بلوک های این شهرک شده است‌.

دسترسی شهید خرازی

علاوه بر این، شهرک شهید خرازی با داشتن فاصله ی ۵۰۰ قدمی تا ایستگاه مترو وردآورد دسترسی به حمل و نقل عمومی مترو را برای شما ممکن می کند.

از دسترسی های تفریحی این شهرک می توان به بزرگترین فروشگاه خاورمیانه، ایران مال و شهرک چیتگر و مجتمع تفریحی بام لند اشاره کرد که فاصله ی کمتر از یک کیلومتر با این مجتمع های تفریحی سبب شده تا افزایش تقاضای سکونت و اجاره در بلوک های این شهرک صورت بگیرد.

سازندگان شهرک شهید خرازی

با توجه به وسعت اجرای این پروژه و بلوک های زیاد این شهرک، بنیاد تعاونی سپاه، ساخت و بهره برداری از این شهرک را به منظور عضو پذیری به تعاونی مسکن های مختلف زیر نظر خود واگذار نموده است، هر کدام از تعاونی های مسکن سپاه ساخت چند برج را در این شهرک بر عهده داشتند و برخی نیز در حال حاضر فعالیت اجرا را در این شهرک بر عهده دارند، این تعاونی ها شامل هوا فضا، نیروی زمینی سپاه، آماد و پشتیبانی، لشگر ۲۷ و رزمندگان و آماد دوکوهه می باشند که مسکن آماد و پشتیبانی سپاه چیتگر، یکی از مهم ترین تعاونی های مسکن چیتگر می باشد.

زمان ساخت و تحویل واحد های شهرک خرازی

در ابتدای سال ۱۳۹۹ تعاونی های سازنده ی شهرک شهید خرازی که تعاونی های زیر نظر بنیاد تعاونی سپاه بودند، با توجه به ترتیب اولویت ساخت برج های بلوک شهرک شهید خرازی شروع به خرید و فروش بر حسب متراژ واحد ها کردند، جالب است بدانید بر عکس اعطای واحد ها بر حسب امتیاز های خریداران و اعضای تعاونی در اکثر تعاونی های مسکن، تعاونی سازندگان شهرک خرازی با توجه به متراژ واحد ها را تحویل داد و خرید و فروش انجام داد، همین امر سبب شد تا تقاضای خرید واحد های این شهرک افزایش پیدا کند.

در ماه آذر سال ۱۴۰۱ بعد از گذشت دو سال از فروش واحد ها، بیشتر از ۴ هزار واحد از برج های این شهرک به مالکان به صورت دائم یا موقت تحویل داده شد و مابقی این واحد ها تا پایان سال ۱۴۰۲ به دست مالکان تحویل داده شده.

مابقی واحد هایی که در حال ساخت می باشند در ابتدای سال آینده و واحد های فاز دو این پروژه در سال ۱۴۰۴ به خریداران و مالکین تحویل داده می شود‌.

امکانات رفاهی شهرک شهید خرازی

شهرک شهید خرازی دارای امکانات رفاهی بسیاری است که این امکانات را می توان جزء امتیازات این پروژه حساب کرد، از امکانات این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات رفاهی شهرک شهید خرازی

۴ لاین آسانسوری در برج های شهرک شهید خرازی جهت عبور آسان

تعبیه ی آسانسور های ۴ لاینه باعث شده تا ساکنین بلوک های خرازی بتوانند در کمترین زمان بین طبقات تردد کنند و ترافیک حمل و نقل کاربر و بار در این برج ها بسیار پایین باشد همچنین وجود یک آسانسور باربری سبب شده تا جابجایی اثاثیه بسیار راحت صورت بگیرد.

تجهیز برج ها به سیستم های اطفا حریق: وجود سامانه های ایمنی از جمله سیستم های اطفاء حریق و اعلان خطر سبب شده تا بروز خطر در این برج کاهش پیدا کند.

چیلر مرکزی جهت گرمایش و سرمایش: تجهیز سیستم چیلر مرکزی سبب شده تا ساکنین برج سرمایش و گرمایش مطلوبی را در واحد ها تجربه کنند.

سالن ورزشی

علاوه بر نزدیکی این برج به دریاچه چیتگر منطقه ۲۲ و سهولت رسیدن و دویدن دور آن، ساکنین این برج می توانند جهت استفاده از دستگاه های ورزشی و همچنین بیلیارد به سالن ورزشی این برج مراجعه کنند.

سالن اجتماعات

سالن اجتماعات در این برج می تواند مناسب برگزاری برخی مراسمات اجتماعی باشد، همچنین لابی ۲۴ ساعته امنیت کامل برج را فراهم می‌ کند‌‌.

دارای انباری مجزا و پارکینگ با دوربین مدار بسته

هر واحد دارای یک پارکینگ و یک انباری مجزا در طبقات هستند که بسیاری از نیازهای فضایی را پاسخ می دهد، همچنین پارکینگ این برج، سبب شده تا ساکنین و میهمانان دیگر دغدغه ای در رابطه با پارک ماشین خود نداشته باشند.

مجهز به شوتینگ زباله

تجهیز برج های مسکونی این شهرک به شوتینگ زباله سبب شده تا ساکنین این برج دغدغه ای جهت دور ریز زباله ها در ساعات خاص نداشته باشند.

همچنین از دیگر امکانات تفریحی این شهرک مسکونی می توان به وجود انواع کاربری های تجاری و درمانی، مدرسه، مسجد، زمین چمن فوتبال و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و تفریحی شهرک خرازی منطقه ۲۲

این شهرک به واسطه قرارگیری در منطقه ۲۲، از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیاد و متنوعی برخوردار است، این امکانات سبب شده تا ساکنین بلوک های شهرک شهید خرازی به راحتی بتوانند نیازها و مایحتاج روزانه خود را تهیه کنند و اوقات فراغت آخر هفته ی خود را به خوبی بگذرانند. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی متنوع این شهرک می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پارک لتمال
  • آبشار تهران
  • روستای خوش آب و هوای وردیج واریش
  • باغ گیاه شناسی منطقه ۲۲

امکانات رفاهی و مجتمع های خرید و تجاری شهرک شهید خرازی

علاوه بر برخورداری این شهرک از دسترسی های متنوع می توان به مجتمع های تجاری و خرید در مجاورت این شهرک اشاره کرد که خرید روزانه و تهیه ی مایحتاج روزمره ساکنین این برج را بسیار آسان کرده است.

امکانات رفاهی و مجتمع های خرید و تجاری شهرک شهید خرازی

سهولت دسترسی به صورت پیاده به این دسترسی های رفاهی سبب شده تا تقاضای افراد برای خرید مسکن و واحد آپارتمانی در این شهرک بسیار زیاد باشد، این مراکز خرید شامل مراکز خرید زیر می شود که کمترین فاصله را به شهرک شهید خرازی دارند و امکان رفت و آمد به آنها به صورت پیاده می باشد.

  • مرکز خرید رزمال
  • مرکز خرید و هایپر استار پارسه
  • مجتمع تجاری و تفریحی تهران ما

قیمت واحد های مسکونی و تجاری در شهرک شهید خرازی

از آنجایی که قیمت مسکن بنا به شرایط عرضه و تقاضا همچنین شرایط بازار های داخلی می تواند دارای نوسانات متعدد باشد در املاک ساعی سعی بر این شده که تا حد امکان قیمت پروژه ها و فایل های مورد نظر به روز باشد، اما شما می توانید جهت اطلاع دقیق از فایل های موجود در این شهرک و قیمت دقیق آنها با کارشناسان و مشاورین املاک ساعی تماس حاصل کنید.

عوامل مؤثر بر قیمت واحد های شهرک خرازی

واحد های مسکونی موجود در شهرک شهید خرازی بر طبق تیپ و متراژ واحد ها متفاوتند که علاوه بر وضعیت بازار مسکن، این دو عامل از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت واحد ها هستند، از دیگر عواملی که بر روی قیمت واحد ها می تواند تاثیر گذار باشد می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • پیشرفت اجرا در هر پروژه
  • نقشه هر واحد
  • ویو و چشم انداز هر کدام از واحد ها
  • طبقه ی واحد مسکونی
  • فول فرنیچر بودن دیزاین
  • مجهز بودن واحد به VRF

خرید و فروش واحد های شهرک شهید خرازی در املاک ساعی

پروژه شهید خرازی از خوش نقشه ترین و وسیع‌ ترین پروژه‌های مسکونی در منطقه ۲۲ تهران است که وسعت بالای بلوک های این برج سبب شده تا عرضه و تقاضای مسکن در این شهرک بسیار زیاد باشد.

قیمت هر واحد مسکونی و تجاری در این بلوک ها بر حسب تعاونی آن متفاوت می باشد و علاوه بر موارد ذکر شده با توجه ‌به مرغوبیت هر واحد، قیمت متقاوتی می توان به آن اختصاص داد. اکثر برج های این پروژه در مراحل پایانی خود هستند که ارگان‌ها و تعاونی‌های سازنده ی آنها مشغول به اتمام و تکمیل واحد ها هستند.

خرید واحد در شهرک شهید خرازی

در این وبلاگ از املاک ساعی، مشخصات و امکانات این شهرک را زیر ذره بین قرار دادیم و به شما همراهان گرامی معرفی کردیم، اگر شما هم قصد دارید واحد های مسکونی واقع در این برج را بازدید کنید می توانید با کارشناسان و مشاورین املاک ساعی تماس حاصل فرمایید.

همچنین جهت اخذ مشاوره رایگان، اطلاع و دریافت از قیمت ها به روز فایل های املاک، بازدید از واحد های مسکونی املاک منطقه ۲۲، کسب اطلاعات بیشتر جهت سرمایه گذاری در این منطقه می توانید با املاک ساعی ارتباط برقرار کنید.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

حمیدرضا

شوتینگ زباله فقط برای من جذابه؟؟

میلاد

اسم شهرک خرازی و خیلی شنیده بودم ولی فکر نمیکردم انقد امکانات داشته باشه

سید

عههه پس رزمال تو شهرک خرازیه این همه این چند وقت ویدئو دیدیم ازش تو اینستا

polygon

مقالات مرتبط