تعاونی های منطقه 22

۱۴۰۲/۱۲/۱۳
5040
تعاونی مسکن چیتگر

تعاونی مسکن چیتگر

تعاونی مسکن چیتگر

امروزه با توجه به تورم بالا و رشد مسکن در اقتصاد کشور، خرید املاک و مسکن از سخت ترین مسائل در بین عموم جامعه می باشد، اما از آنجایی که مسکن از نیازهای اصلی و پایه ی انسان است، تعاونی ها با آسان کردن مراحل خرید مسکن، پروژه هایی را جهت صاحب خانه کردن همه ی افراد راه اندازی کرده اند؛ تعاونی های سازنده مسکن در منطقه ۲۲، با سرعت رو به رشدی در حال پیشرفت و تحویل به اعضای تعاونی و خریداران هستند، این سرعت رو به رشد سبب شده تا سرمایه گذاران بسیاری جذب این منطقه شوند و همچنین منطقه ۲۲ تبدیل به پرفروش ترین مناطق ملکی تهران شده است. یکی از این تعاونی ها در منطقه ۲۲ تهران، تعاونی مسکن چیتگر است که شرایط عضویتی به صورت داوطلبانه دارد، در این وبلاگ از املاک ساعی به بررسی شرایط خرید مسکن در تعاونی مسکن چیتگر میپردازیم.

معرفی تعاونی های مسکن چیتگر

در کل قالب های تعاونی مسکن به این صورت است که گروهی از افراد که در زمینه ی مسکن دارای نیازهای مشترکی هستند به صورت شخص حقوقی تصمیم به تشکیل یک تعاونی می دهند و سپس با همکاری به صورت مشترک و یا با پیمانکاران اقدام به ساخت و اجرای مسکن به صورت پروژه ای می کنند، مانند تعاونی های معتبر مسکن های منطقه ۲۲، تعاونی مسکن چیتگر نیز با تعداد مشخصی شروع به کار کردند و سپس با تایید عضویت افراد، مبالغ اعلام شده با توجه به زمان انجام پروژه ها و پیشرفت آن از سمت تعاونی مسکن اعلام می شود.

طبق واریز به موقع و خوش حسابی اعضای تعاونی، امتیاز اعضا رتبه بندی می شود و با توجه به داشتن رتبه ی بالاتر انتخاب واحد ها می تواند در الویت زمانی بهتری صورت بگیرد.

تعاونی مسکن بتاجا چیتگر

تعاونی مسکن بتاجا یک تعاونی مسکن دولتی وابسته به سازمان ارتش است که در سال ۱۳۷۷ با منظور کاهش هزینه و افزایش سرعت تولید، شروع به فعالیت کرد.

این تعاونی تا امروز بیش از ۲۱ برج را به مالکین و اعضای تعاونی تحویل داده است که شامل برج های ارکیده، پامچال، الماس و برج های G1، G2، G3، G4 و B3 می باشد، برخی از برج های این تعاونی نیز در دست اجرا و بهره برداری است.

تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه چیتگر

تعاونی مسکن آماد از دیگر پروژه های دولتی چیتگر است که زیر نظر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است، این تعاونی در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در کارهای اجرایی و ساخت و ساز متفاوتی زیر نظر داشته که پروژه های فعال عمرانی بسیاری را در تعاونی های مسکن چیتگر دارد، از پروژه های خوشنام این تعاونی می توان به پروژه شهید خرازی اشاره کرد که به سرعت در حال ساخت می باشد و روند پیشرفت رو به رشدی دارد.

تعاونی مسکن آماد که زیر نظر سپاه پاسدارن جمهوری اسلامی ایران است در سال ۱۳۸۵ تأسیس گردیده است. سپاه پاسداران که از گذشته تا اکنون کار های ساخت و ساز و عمرانی بسیاری را زیر نظر داشته است ، یکی از خوشنام ترین و بهترین تعاونی مسکن چیتگر بوده و پروژه های آن یکی از فعال ‌ترین پروژه های در حال ساخت در منطقه است و آن را به محلی بسیار امن و مطمئن برای سرمایه گذاری و خانه دار شدن در منطقه ۲۲ تبدیل کرده است. یکی از پروژه ‌های این تعاونی پروژه شهید خرازی است که در شهرک شهید خرازی قرار داشته و توسط تعاونی های مختلف سپاه مدیریت شده و به سرعت در حال پیشرفت می باشد.

تعاونی مسکن سپاه شهر چیتگر

این تعاونی را از لحاظ موقعیت و تراکم زمین می توان از بهترین تعاونی های مسکن چیتگر دانست که زیر نظر بنیاد توسعه عمران انصار ابنیه شهر راه اندازی و احداث شده است. این تعاونی پروژه هایی مانند برج بانک ملی در کوهک، برج دیپلامات در شمال دریاچه خلیج فارس و برج سفیر را در شهرک مروارید شهر در رزومه خود دارد.

در حال حاضر تعاونی سپاه شهر در حال ساخت پروژه سفیر ۲ واقع در غرب دریاچه چیتگر و تعاونی فرشته الهیه در منطقه مروارید شهر می باشد.

تعاونی مسکن دندانپزشکان ایران

این تعاونی در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و علاوه بر پروژه های چیتگر، پروژه های به نامِ دیگری مانند پروژه های نیلوفر ۱ و ۲ و امیر کبیر زیر نظر این تعاونی به ثبت رسیده اند.

تعاونی مسکن دندان پزشکان در چیتگر به پروژه الماس منطقه ۲۲ اختصاص دارد که در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده، این برج دارای ۴۰ طبقه می باشد که چشم انداز فوق العاده ای به پارک چیتگر دارد.

تعاونی های دولتی و خصوصی در منطقه ۲۲

منطقه ۲۲ یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران به دلیل بادخیز بودن است که بخش های خصوصی و دولتی زیادی در بخش مسکن این منطقه سرمایه گذاری کرده اند، بیشتر از ۹۰ درصد پروژه های ملکی این منطقه توسط تعاونی ها ساخته شده است و به طور معمول اعضای پروژه های تعاونی از همان مجموعه خواهد بود که می توانند با توجه به شرایط تعاونی ها اقدام به نقل و انتقالات امتیاز خود کنند.

از نکات حائز اهمیتی که باید در هنگام پیش خرید مسکن تعاونی ها در نظر داشته باشید، اطمینان از اعتبار تعاونی هاست. یکی از نکات حائز اهمیت در زمینه پیش‌خرید مسکن این است که از اعتبار تعاونی‌ های مسکن منطقه ۲۲ اطمینان کافی داشته باشید.

اعتبار تعاونی ها می تواند بر حسب موقعیت مکانی، عناصر پروژه، تایم تحویل مسکن ها، نحوه نقل و انتقالات، جایگاه پروژه ها و همچنین پیشرفت آنها بررسی و مورد سنجش قرار داد؛ علاوه بر این هنگامی که یک تعاونی زیر نظر ارگان های دولتی معتبر فعالیت می کند، نشان از اعتبار پروژه خواهد داشت.

از معتبر ترین ‌های پروژه های تعاونی مسکن چیتگر و منطقه ۲۲ می ‌توان به تعاونی هایی مانند تعاونی ابنیه آکام، تعاونی مسکن چیتگر، تعاونی ابنیه همت، تعاونی مسکن سپاشهر، تعاونی مسکن مهر آفرین، تعاونی مسکن آرین سازه، تعاونی ابنیه همسا، تعاونی نامی اریکه پارسیان و تعاونی مسکن منابع انسانی شهرداری تهران اشاره کرد که اطلاعات آنها را در قسمت وبلاگ سایت املاک ساعی می توانید مشاهده کنید.

ارسال نظر

ارسال
polygon

مقالات مرتبط