امکانات منطقه 22

۱۴۰۳/۳/۲۳
2573
مرکز تجاری طوبی

مرکز تجاری طوبی

مرکز خرید طوبی

مرکز خرید طوبی از مجتمع‌های تجاری - اداری بزرگ غرب تهران است. این مجتمع در بلوار کوهک و جزو منطقه ۲۲ شهرداری تهران است و به نشانی شهرک گلستان، بلوار کوهک، جنب خیابان نسیم ١۶ واقع شده است؛ مرکز تجاری طوبی را میتوانید یکی از المان های تاثیر گذار در قیمت خانه در شهرک گلستان دانست. مجتمع طوبی از شمال به بزرگراه علامه جعفری، از شرق به بزرگراه آزادگان و از جنوب به آزادراه تهران – کرج دسترسی دارد. گسترش فضای شهری با ساخت ‌و ساز برج‌های مسکونی در این منطقه، سبب افزایش جمعیت و رونق این مرکز خرید شده است.

طبقات مجتمع تجاری طوبی

مرکز خرید طوبی در سال ۱۳۹۴، به ‌وسعت ۸ هزار متر مربع و در ۲۶ طبقه بنا شد که دارای ۶ طبقه تجاری ، ۱۵ طبقه اداری و پنج طبقه پارکینگ می‌باشد. بخش تجاری مجتمع با ۷۲۳ واحد فروشگاهی در ۶ طبقه فعالیت دارد که قیمت کالاها به نسبت کیفیت آن‌ها، مناسب است.

در طبقات پنجم و ششم رستوران و تالار قرار دارد. بخش اداری ، از ۱۰۰ واحد مستقل در ۱۵ طبقه بالایی مرکز خرید تشکیل شده و پارکینگ طبقاتی آن نیز در پنج طبقه زیرزمینی واقع شده است. علاوه بر واحدهای تجاری و اداری امکاناتی نظیر کافی‌شاپ، رستوران، شهربازی، تالار و هایپرمارکت را نیز برخوردار است. با ما همراه باشید تا درباره این مرکز خرید بیشتر بدانید.

امکانات مرکز تجاری طوبی

امکانات مرکز تجاری طوبی

از امکانات این مرکز خرید می توان به شهربازی پالامد، فروشگاه هایپرمی، سالن‌های آرایشی، خانه بازی و شهر مشاغل کیدز پارک و تالار پذیرایی اشاره کرد. تجربه خرید در مجتمع طوبی چیتگر منحصر به فرد است زیرا با داشتن بیش از 300 فروشگاه متنوع و معتبر، در بخش تجاری آن امکان خرید انواع کالاها از جمله لباس، لوازم خانگی، گل فروشی، داروخانه، بازار طلا، لوازم الکترونیکی، غذا و نوشیدنی و غیره را فراهم می کند. همچنین در اطراف این پاساژ امکاناتی نظیر: پارک آبی اُپارک، موزه خودروهای تاریخی تهران، بام لند تهران و بوستان جنگلی چیتگر قرار دارد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید طوبی

برای رفتن به این مجتمع به وسیله خودرو شخصی، از اتوبان‌های همت، حکیم یا تهران - کرج میتوان طی مسیر کرد و به خاطر دارا بودن پارکینگ وسیع که امکان پارک آسان خودروها را فراهم می‌آورد، استفاده از خودرو شخصی پیشنهاد می شود.

نزدیکترین ایستگاه مترو، ایستگاه متروی چیتگر، به این مرکز خرید در 1.7 کیلومتری آن واقع شده است؛ بنابراین دسترسی با مترو خیلی راحت نیست. بعد از پیاده شدن در این ایستگاه میتوانید با تاکسی‌ یا پیاده به این مجموعه برسید. اتوبوس‌هایی که به این محدوده تهران می‌روند هم میتوانند از گزینه های شما برای رسیدن به این ایستگاه باشند. ایستگاه اتوبوس علوم و فنون نزدیک مرکز خرید طوبی قرار دارد. از مزایای مجتمع طوبی دسترسی آسان به شریان‌های ارتباطی مهم شهر و نزدیکی آن به ایستگاه متروی چیتگراست.

ساعت کاری مرکز خرید طوبی

ساعت کار طبقات تجاری منفی یک، همکف، اول، دوم و سوم، شهربازی پالامد و بازار طلا واقع در طبقه چهارم از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ است و هایپرمی، رستوران و کافی‌شاپ‌های این مجتمع از ساعت ۱۰ تا ۲۳ ارائه خدمات دارند. طبقات اداری نیز ۸ صبح تا ۱۷ عصر مشغول به کار هستند.

مرکز خرید طوبی در کوهک

در محله کوهک برج‌های بسیاری قرار دارد که واحد‌های مسکونی بسیاری را شامل می شوند، بنابراین مجتمع طوبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تامین نیاز‌های ساکنین این برج ها بشمار میرود. این مجتمع تجاری نه تنها به عنوان یک مرکز خرید محبوب مطرح است، بلکه یک موتور محرکه اقتصادی در این منطقه‌ نیز هست و با ایجاد فرصت‌های شغلی برای ساکنین محلی و جذب گردشگران و بازدیدکنندگان از سایر نقاط، به رشد اقتصادی منطقه و افزایش قدرت خرید محلی کمک می‌کند.

مرکز خرید طوبی همچنین، با برگزاری رویدادها و فستیوال‌های مختلف، به ارتقای فرهنگی و اجتماعی آن کمک شایانی می‌کند. مجتمع تجاری طوبی نمادی از تلاش برای دستیابی به استانداردهای جهانی برای ارائه خدمات و فضای خرید است. با طراحی مدرن، تنوع فروشگاه‌ها و امکانات رفاهی، سعی شده است، تجربه‌ای منحصربه ‌فرد از خرید و سرگرمی را به همگان ارائه ‌دهد. طبیعتا آینده این مجتمع، روشن و رو به رشد به نظر می‌ آید و این مجتمع به یکی از مقاصد اصلی برای ساکنین و بازدید کنندگان منطقه ۲۲ تهران تبدیل شده است.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

شبنم

طوبی خوبیش اینه که دسترسی ش راحته و لازم نیست کلی بگردی تا پیداش کنی

فرشته

قبل اینکه ایران مال و دریاچه ساخته بشن طوبی تنها مرکز خرید منطقه 22 بود

نگین

طوبی خیلی قدیمیه اما هنوز لباسای قشنگی میشه توش پیدا کرد

polygon

مقالات مرتبط