املاک ساعی>وبلاگ>برج های منطقه 22>برج نگین الماس منطقه ۲۲

برج های منطقه 22

۱۴۰۲/۱۲/۹
5123
برج نگین الماس منطقه ۲۲

برج نگین الماس منطقه ۲۲

معرفی برج نگین الماس منطقه ۲۲

برجی را تصور کنید که تمامی امکانات لازم جهت یک لایف استایل لوکس را برای شما فراهم میکند، از دو صبحگانه در دور دریاچه با فاصله ی ۵ دقیقه ای به شما تا سالن ورزشی بیلیارد، همگی در دل محل سکونت شما وجود دارد، همچنین خرید و امکانات رفاهی شما همگی در بزرگترین مال خاورمیانه با فاصله کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی برای شما فراهم می شود؛ سکونت در چنین برجی با تمامی امکانات سکونتی و رفاهی هدفی است که همگی افراد دارند اما این هدف دور از ذهن نیست و تمامی این امکانات در برج نگین الماس منطقه ۲۲ تحقق پیدا می کند پس اگر شما هم علاقه مند به زندگی برج نشینی هستید و رویای یک لایف استایل مفرح را در سر می پرانید تا انتهای این وبلاگ از املاک ساعی با ما همراه باشید تا برج نگین الماس منطقه ۲۲ را به شما معرفی کنیم.

برج نگین الماس در منطقه ۲۲ در سمت غرب دریاچه چیتگر واقع شده و به صورت یک تک بلوک ۱۳ طبقه ای با گنجایش ۸ واحد در هر طبقه ساخته شده است. این برج کاربری مسکونی دارد و متراژ هر واحد آن بین ۱۲۳ الی ۱۳۰ متر به صورت دو خواب می باشد. اگر بخواهیم از لحاظ دسترسی این برج را بررسی کنیم، باید بگوییم که تمامی دسترسی های رفاهی، حمل و نقلی و همچنین اتوبانی را دارد، در ادامه ی این وبلاگ به بررسی دقیق تر این برج و امکانات آن می پردازیم.

مشخصات فنی و واحد های برج نگین منطقه ۲۲

برج نگین به صورت تک بلوک در ۱۳ طبقه بنا شده که در هر طبقه، تعداد ۸ واحد وجود دارد، متراژ های واحد های برج نگین به صورت میانگین ۱۲۵ متری و دارای دو خواب می باشد که برای هر خانواده ای بسیار مناسب تلقی می شود، متراژ واحد ها از ۱۲۳ متر الی ۱۳۰ متر بسته به طبقه قرار گیری متفاوت است و همچنین تمامی واحد ها دارای ۲ بالکن قابل چیدمانی هستند. بطور کلی اگر به دنبال خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران هستید، خرید واحد در برج های نگین بسیار پیشنهاد میشود.

برج های نگین به صورت شمالی-جنوبی قرار دارد و همین امر سبب شده تا واحد ها هم به سمت شمال و هم به سمت جنوب نورگیر و ویو داشته باشند.

برج نگین الماس منطقه ۲۲ به دلیل قرار گیری در طرح تفصیلی شهرداری به صورت نوساز با طراحی مدرن، طراحی و ساخو شده است؛ در ساخت این برج تمامی استاندارد های ساختمان سازی و مقررات ملی ساختمان رعایت شده همچنین متریال و مصالح بکار گرفته شده در روند اجرای این برج دارای کیفیت بالایی می باشد به همین خاطر این برج را برای سکونت و سرمایه گذاری امن، تبدیل به گزینه ای عالی کرده است.

دسترسی های برج نگین منطقه ۲۲

برج نگین از نظر موقعیت مکانی، در شمال اتوبان شهید همدانی و غرب دریاچه چیتگر واقع شده، همچنین راه های دسترسی فرعی متعددی از سمت اتوبان خرازی و اتوبان همدانی به طرف این مقصد وجود دارد؛ از سمت اتوبان خرازی به برج های نگین، راحت ترین دسترسی بلوار میعاد و از خیابان میرکمالی است و از سمت اتوبان همدانی نیز راحت ترین دسترسی از سمت بلوار طراوت و سپس خیابان میرکمالی می باشد.

نزدیکی برج نگین الماس منطقه ۲۲ به مکان های تفریحی منطقه ۲۲ از جمله دریاچه چیتگر، مجموعه تفریحی بام لند و همچنین بزرگترین مال خاور میانه سبب شده تا ساکنین این برج بتوانند بدون استفاده از وسیله ی نقلیه و اتلاف وقت خود در ترافیک، اوقات فراغت و آخر هفته های خود را در این مجموعه های تفریحی سپری کنند‌.

همچنین نزدیکی این برج به هایپر استار ایران مال و میدان میوه تره بار دریاچه، باعث شده تا خرید روزانه ساکنین برج نگین الماس بسیار راحت باشد و ساکنین هیچ دغدغه ای راجب خرید روزانه ی مایحتاج و روزمره ی خود نداشته باشند‌.

وجود یک ایستگاه اتوبوس و نزدیکی به مترو چیتگر سبب شده تا حمل و نقل ساکنین این برج با وسایل نقلیه بسیار راحت صورت بگیرد‌.

امکانات برج نگین الماس منطقه ۲۲

لوکس بودن برج‌ نگین الماس و برخورداری از بسیاری از امکانات سکونتی، سبب شده تا این برج یکی از پرطرفدار ترین برج های منطقه ۲۲ برای درخواست فایل باشد؛ در ادامه به بررسی این امکانات میپردازیم:

لابی و پارکینگ ۳ طبقه ای:

پارکینگ ۳ طبقه ای این برج، سبب شده تا ساکنین و میهمانان دیگر دغدغه ای در رابطه با پارک ماشین خود نداشته باشند.

تعبیه آسانسور ۳ لاینه:

تعبیه ی آسانسور های ۳ لاینه باعث شده تا ساکنین بتوانند در کمترین زمان بین طبقات تردد کنند و ترافیک حمل و نقل کاربر و بار در این برج بسیار پایین باشد همچنین وجود یک آسانسور باربری سبب شده تا جابجایی اثاثیه بسیار راحت صورت بگیرد.

تجهیز سالن ورزشی:

علاوه بر نزدیکی این برج به دریاچه چیتگر منطقه ۲۲ و سهولت رسیدن و دویدن دور آن، ساکنین این برج می توانند جهت استفاده از دستگاه های ورزشی و همچنین بیلیارد به سالن ورزشی این برج مراجعه کنند.

تعبیه کامل سامانه های ایمنی:

وجود سامانه های ایمنی از جمله سیستم های اطفاء حریق و اعلان خطر سبب شده تا بروز خطر در این برج کاهش پیدا کند.

وجود آنتن مرکزی:

برخورداری این برج از یک آنتن مرکزی باعث شده تا برج نگین الماس تبدیل به یک برج فول امکانات در منطقه ۲۲ شود.

جاذبه های گردشگری نزدیک به برج نگین منطقه ۲۲

از آنجایی که این برج در نزدیکی بسیاری از مراکز تفریحی منطقه ۲۲ قرار دارد، این امر سبب شده تا یک معیار انتخاب برای خیلی از افراد جهت سکونت باشد، از جاذبه های گردشگری برج نگین در منطقه ۲۲ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پارک آبشار تهران
  • بازار بزرگ ایرانمال با فاصله ی ده دقیقه ای از برج نگین الماس
  • پارک چیتگر و دریاچه چیتگر با فاصله ی ۵ دقیقه ای از برج‌ نگین الماس
  • مجموعه تفریحی بام لند
  • پارک یوشیج
  • واقعیت مجازی زاویه
  • هرم هیجان
  • باغ گیاه شناسی ملی ایران
  • ساحل سنگریزه چیتگر

قیمت خرید برج نگین الماس منطقه ۲۲

از آنجایی که متراژ واحد های این برج از ۱۲۳ متر الی ۱۳۰ متر متفاوت هستند، قیمت هر واحد متفاوت می باشد همچنین قیمت های واحد بر اساس جهت دید، ویو، موقعیت قرار گیری می تواند متفاوت باشد که بر حسب انتخاب و معیار های هر فرد سنجیده می شود، شما می توانید برای بررسی قیمت و فایل های مورد نظر در برج نگین الماس و دیگر آپارتمان های دریاچه چیتگر، با املاک ساعی تماس بگیرید، مشاورین مجرب ما قادر به راهنمایی و پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه املاک منطقه ۲۲ می باشند‌.

مشخصات خرید و فروش یا اجاره در برج نگین منطقه ۲۲ توسط املاک ساعی

محدوده های اراضی منطقه ۲۲ برج ها و مجتمع های مسکونی بلند مرتبه ای را در خود جای دادند که برخی از آنها زیر نظر تعاونی های دولتی و برخی نیز شخصی ساز هستند؛ ساخت و ساز پروژه های برجی و مسکونی، تجاری و ... در این منطقه سبب شده تا تراکم این منطقه رو به افزایش قرار بگیرد، همین مسئله سرمایه گذاری منطقه ۲۲ را کم ریسک تر و معقول تر می کند.

برج نگین الماس منطقه ۲۲ از برج های تازه ساخت و نوساز این منطقه به شمار می آید که خرید، سرمایه گذاری و سکونت در آن امری است که خیلی از افراد قصد آن را دارند، همین امر سبب شده تا رقابت خرید بر سر واحد های این برج بسیار سخت شود.

در این وبلاگ از املاک ساعی، مشخصات و امکانات این برج لوکس را زیر ذره بین قرار دادیم و به شما همراهان گرامی معرفی کردیم، اگر شما هم قصد دارید واحد های مسکونی واقع در این برج را بازدید کنید می توانید با کارشناسان و مشاورین املاک ساعی تماس حاصل فرمایید.

همچنین جهت اخذ مشاوره رایگان، اطلاع و دریافت از قیمت ها به روز فایل های املاک، بازدید از واحد های مسکونی املاک منطقه ۲۲، کسب اطلاعات بیشتر جهت سرمایه گذاری در این منطقه می توانید با املاک ساعی ارتباط برقرار کنید. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات برج نگین الماس منطقه ۲۲ می توانید با مشاورین املاک ساعی تماس بگیرید.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

مطهره

برج نگین الماس ویو به دریاچه هم داره؟؟؟

شادی

برج الماس همین که نزدیک دریاچه س نشون میده چه موقعیت مکانی مناسبی داره

ارباب

من که برج نگین و از نزدیک ندیدم ولی برج های منطقه 22 یکی از یکی بهترن

polygon

مقالات مرتبط