املاک ساعی
املاک ساعی>وبلاگ>تعاونی های منطقه 22>تعاونی مسکن بانک کشاورزی

تعاونی های منطقه 22

۱۴۰۲/۱۲/۲۰
4491
تعاونی مسکن بانک کشاورزی

تعاونی مسکن بانک کشاورزی

تعاونی مسکن بانک کشاورزی یکی از تعاونی های بسیار نام آشنا در منطقه 22 تهران می باشد. این تعاونی پروژه های بسیار معتبری از جمله پروژه گل نرگس، آزادگان و محمودآباد(علمده غربی) را در دست دارد و توانسته در سال های اخیر به یکی از موفق ترین تعاونی های این منطقه تبدیل شود. این تعاونی که از بهمن ماه سال 1352 شروع به کار کرده است، با داشتن بیش از 41 سال تجربه و دارا بودن 1500 عضو یکی از بزرگ ترین تعاونی ها به شمار میرود.

معرفی تعاونی مسکن بانک کشاورزی

تعاونی بانک کشاورزی با شماره ثبت 18055 در ابتدا با هدف ساخت خانه و مسکن برای کارکنان خود آغاز به کار نمود، اما رفته رفته با توجه به موفقیت پروژه های قبلی و توانمندی بالا پروژه های دیگری را در دست گرفت و روز به روز به محبوبیت این تعاونی افزوده شد. پروژه های مسکن بانک کشاورزی به تهران ختم نمی شود و در بسیاری از شهرستان ها نیز پروژه های خود را گسترش داده است. یکی از دلایل موفقیت تعاونی بانک کشاورزی، بهره گیری از مهندسان و افراد بسیار خبره و کار بلد در تک تک مراحل ساخت این پروژه می باشد.

چرا خرید پروژه های تعاونی مسکن بانک کشاورزی

تعاونی بانک کشاورزی با سابقه بسیار درخشانی که دارد و مهم تر از آن به علت ارگانی کار بودن ریسک سرمایه گذاری را به حداقل میزان خودش رسانده است. توجه داشته باشید که برخی از پروژه های دیگر در منطقه 22 تهران وجود دارند که دارای بازدهی بیشتری هستند و با تحقیقات گسترده تر می توانید این گونه پروژه های را بیابید، اما اگر به دنبال پبش خرید پروژه ای با کمترین میزان ریسک هستید حتما پروژه های ارائه شده این تعاونی به شما پیشنهاد می شود. اگر به پروژه های ارائه شده توسط این تعاونی نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که چقدر نحوه معماری و پلان های آن حرفه ای طراحی شده و خوش نقشه هستند.

پروژه های تعاونی مسکن بانک کشاورزی

تعداد پروژه های انجام شده توسط تعاونی مسکن کشاورزی در شهر های مختلف بسیار زیاد است و برخی پروژه های موفقیت آمیز آن شامل پروژه فرحزاد، حیدر آباد کرج و هشتگرد می شود. در منطقه 22 تهران نیز به دلیل حجم بالای ساخت و ساز ها تعاونی های بسیاری برای ساخت برج های سر به فلک کشیده به این منطقه قدم نهاده اند و تعاونی بانک کشاورزی نیز از این قاعده مستثنی نیست و پروژه ای با نام گل نرگس در شهرک مرواریدشهر را شروع کرده است که دارای 429 واحد مسکونی در 15 طبقه می باشد. تاریخ اتمام این پروژه در سال 1404 برآورد شده است و با توجه به سرعت پبشرفت مناسب، دسترسی بسیار عالی، کم بودن میزان ریسک و اعتبار شرکت سازنده با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است. اگر به دنبال خرید واحدی هستید که متراژ پایین داشته باشد، این پروژه برای شما ساخته شده است زیرا با ارائه واحد های 80 متری نظر افرادی که دنبال پروژه هایی با متراژ های پایین هستند را جلب کرده است.

سخن پایانی

همانطور که در این مطب به آن اشاره شد، این پروژه فرصت بسیار عالی را برای پبش خرید خانه فراهم کرده است که می توانید با سرمایه ای اندک و پرداخت اقساط مناسب صاحب واحد مورد نظر خود شوید. اگر نیاز به راهنمایی دارید می توانید با مشاورین خبره املاک ساعی ارتباط برقرار کنید.

تعاونی بانک کشاورزی از چه سالی شروع به فعالیت کرده است؟
این تعاونی که به دلیل ارگانی بودن بسیار معتبر می باشد در نیمه دوم سال 1352 فعالیت خود را آغاز نموده.
جدیدترین پروژه تعاونی چیست؟
جدیدترین پروژه، گل نرگس می باشد که قرار است در 18 طبقه ساخته شود و ساختاری مسکونی دارد.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

ناصر

تعاونی بانک کشاورزی خیلی معتبر و کار درسته

polygon

مقالات مرتبط