برج های منطقه 22

۱۴۰۲/۱۲/۸
4095
برج  نگین ساحل

برج نگین ساحل

اگر برای یکبار همه که شده از بزرگراه خرازی به سمت منطقه ۲۲ حرکت کرده باشید، برج های دو قلوی زیبای ساحل را با نورپردازی خاصی که دارند دیده اید، این برج متعلق به تعاونی مسکن بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که چشم اندازی زیبا و نورگیری عالی دارد.

با اینکه غرب تهران در روزهای آلوده هوای تهران دارای بیشترین میزان آلودگی است، اما منطقه ۲۲ به دلیل وجود رشته ها و رودخانه کن، همچنین باد خیز بودن منطقه دارای آب و هوای مطلوبی است، این قاعده سبب شده تا برج های این منطقه از شرایط ایده آل و امکانات مناسبی جهت سکونت و سرمایه گذاری برخوردار باشند؛ یکی از این برج ها، برج نگین ساحل می باشد که امکانات دسترسی، رفاهی بالایی را در این منطقه دارد؛ پس اگر شما هم علاقه مند به زندگی برج نشینی هستید و رویای یک لایف استایل مفرح را در سر می پرانید تا انتهای این وبلاگ از املاک ساعی با ما همراه باشید تا برج نگین ساحل منطقه ۲۲ را به شما معرفی کنیم.

معرفی برج نگین ساحل منطقه ۲۲

برج نگین ساحل واقع در مرکزیت منطقه ۲۲ قرار دارد و در ضلع شمالی دریاچه و خیابان نیما یوشیج واقع شده که شرایط ایده آلی را برای سکونت فراهم کرده است و به یکی از گزینه های برتر برای خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر تبدیل شده است. همچنین، این برج از خوش نقشه ترین برج های منطقه ۲۲ در اطراف دریاچه ی چیتگر می باشد.

مواردی مانند دسترسی آسان، امکانات رفاهی، تفریحی و تجاری فراوان در این منطقه و تراکم رو به رشد در منطقه ۲۲ سبب شده تا سکونت و سرمایه گذاری در این برج از بهترین گزینه های انتخابی این منطقه محسوب شود پس اگر به دنبال سرمایه گذاری امن در ملک و محدوده چیتگر و شهرک گلستان هستید، برج نگین ساحل می تواند گزینه ی مناسبی برای انتخاب محسوب شود‌.

مشخصات فنی برج نگین ساحل

برج نگین ساحل منطقه ۲۲، شامل دو برج ۲۵ طبقه ای می باشد، که ۴ طبقه از برج ها متعلق به پارکینگ و یک طبقه لابی اختصاص داده شده است. تعداد واحد های طبقات یکسان نیست، از طبقه ۱ تا ۱۹ طبقات دارای ۷ واحد می باشند و از طبقات ۱۹ الی ۲۵ این تعداد به ۶ و ۵ واحد تغییر می‌ کند تا واحد های بالایی دارای متراژ بیشتری باشد‌.

متراژ واحد های نگین ساحل

متراژ واحدهای برج های نگین ساحل به شرح زیر می باشد:

  • واحد های ۱۱۰ متری دو خوابه
  • واحد های ۱۳۰ متری سه خوابه به همراه یک خواب مستر
  • واحد های ۱۴۰ متری سه خوابه به همراه یک خواب مستر
  • واحد های ۱۶۰ متری سه خوابه به همراه یک اتاق مستر

از آنجایی که در اطراف این برج، ساختمان هایی کم ارتفاع وجود دارد، تمامی واحد های این برج دارای نورگیری عالی و چشم اندازی عالی هستند‌.

مزایای پروژه نگین ساحل

سازه برج بتنی برج نگین ساحل، بتنی است و دارای نمای بیرونی سنگی و سیمانی می باشد. معماری داخلی این برج نقشه ی بدون پرتی دارد و از متریال های مختلفی مانند سنگ و مصالح مختلف و همچنین آینه کاری، گچ بری استفاده شده است.

سازنده برج نگین ساحل

برج های نگین ساحل که متعلق به بازنشستگان ارتش می باشد، توسط تعاونی مسکن درجه داران بازنشسته ارتش طراحی و اجرا شده، این تعاونی دارای رزومه درخشانی در ساخت و اجرای بیش از ۹۰۰ واحد در منطقه ۲۲ می باشد که سبب شده تا بسیاری از سرمایه گذاران به این برج های نوساز جهت سرمایه گذاری جذب شوند.

بررسی موقعیت مکانی و دسترسی های برج نگین ساحل

برج نگین ساحل واقع در نزدیکی بزرگراه خرازی و ضلع شمالی دریاچه چیتگر قرار دارد، سطح قرارگیری این برج بر روی یک سراشیبی است که ۹۰ متر بالاتر از سطح دریاچه بنا شده به همین خاطر ویوی عالی را به ارمغان می آورد‌.

برج نگین ساحل از سمت شمال به بزرگراه همت منتهی می شود و از سمت جنوب به بزرگراه حکیم راه دارد. این برج فاصله ی بسیار کمی را تا دریاچه چیتگر رارد که باعث شده ساکنین این برج اوقات فراغت با کیفیتی را در دریاچه چیتگر و مجموعه تفریحی بام لند سپری کنند.

جاذبه های گردشگری نزدیک به برج نگین ساحل منطقه ۲۲

از آنجایی که این برج در نزدیکی بسیاری از مراکز تفریحی منطقه ۲۲ قرار دارد، این امر سبب شده تا یک معیار انتخاب برای خیلی از افراد جهت سکونت باشد، از جاذبه های گردشگری برج نگین ساحل در منطقه ۲۲ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پارک آبشار تهران
  • بوستان جوانمردان
  • شهر بازی هزار و یک شهر
  • بازار بزرگ ایران مال
  • پارک چیتگر و پارک نیما یوشیج
  • دریاچه چیتگر
  • بام لند چیتگر تهران
  • واقعیت مجازی زاویه
  • باغ گیاه شناسی ملی ایران
  • ساحل سنگریزه چیتگر
  • مجتمع خرید طوبی

مزایای سکونتی برج نگین ساحل منطقه ۲۲

از مزایای سکونت در این برج می توان به دسترسی راحت به تمامی امکانات رفاهی و درمانی اشاره کرد، نزدیک بودن به مرکز درمانی بیمارستان تریتا، مرکز تجاری تماس، هایپر استار ایران مال، مرکز خرید طوبی، پمپ بزنین و مراکز تفریحی، خدماتی و آموزشی متنوع به این برج باعث شده تا سهولت کارهای روزمره و دسترسی ها برای ساکنین آسان باشد.

نزدیکی برج نگین ساحل به مراکز تفریحی مانند دریاچه چیتگر، مجموعه تفریحی بام لند و همچنین بزرگترین مال خاور میانه سبب شده تا ساکنین این برج بتوانند بدون استفاده از وسیله ی نقلیه و اتلاف وقت خود در ترافیک، اوقات فراغت و آخر هفته های خود را در این مجموعه های تفریحی سپری کنند‌. همچنین نزدیکی این برج به هایپر استار ایران مال و میدان میوه تره بار دریاچه، باعث شده تا خرید روزانه ساکنین برج نگین الماس بسیار راحت باشد و ساکنین هیچ دغدغه ای راجب خرید روزانه ی مایحتاج و روزمره ی خود نداشته باشند‌.

چشم انداز برج نگین ساحل

همانطور که گفتیم در اطراف این برج، ساختمان هایی ۴ الی ۵ طبقه وجود دارد که برخورداری از نورگیری عالی و چشم اندازی فوق العاده را برای ساکنین برج نگین فراهم کرده است.

از طرفی به دلیل طراحی منحصر به فرد ساکنین طبقات ۵ الی ۲۵ می توانند از مناظر پارک چیتگر و همچنین دریاچه خلیج فارس لذت ببرند، از آنجایی که تمامی واحد های این برج دارای بالکن قابل چیدمان هستند در فصول مختلف می توانند از این ویو استفاده کنند. در واحد های شمالی برج نگین ساحل می توان چشم انداز کوه های البزر و آبشار تهران را مشاهده کرد.

امکانات رفاهی برج نگین ساحل

لوکس بودن برج‌ های دوقلو نگین ساحل و برخورداری از بسیاری از امکانات سکونتی، سبب شده تا این برج یکی از پرطرفدار ترین برج های منطقه ۲۲ برای درخواست فایل باشد؛ در ادامه به بررسی امکانات رفاهی این برج میپردازیم.

  1. سالن ورزشی: علاوه بر نزدیکی این برج به دریاچه چیتگر منطقه ۲۲ و سهولت رسیدن و دویدن دور آن، ساکنین این برج می توانند جهت استفاده از دستگاه های ورزشی و همچنین بیلیارد به سالن ورزشی این برج مراجعه کنند.
  2. سالن اجتماعات و لابی ۲۴ ساعته: سالن اجتماعات این برج می تواند مناسب برگزاری برخی مراسمات اجتماعی باشد، همچنین لابی ۲۴ ساعته امنیت کامل برج را فراهم می‌ کند‌‌.
  3. پارک بازی کودکان: از بهترین امکانات این برج برای ساکنین می‌ توان به یک پارک بازی برای کودکان اشاره کرد.
  4. روف گاردن: از لحاظ تجهیز فضای سبز می توان به روف گاردن و بام سبز این دو برج دو قلو اشاره کرد.
  5. سیستم چیلر مرکزی: تجهیز سیستم چیلر مرکزی سبب شده تا ساکنین برج سرمایش و گرمایش مطلوبی را در واحد ها تجربه کنند.
  6. هلی پد: وجود یک هلی پد در بام دو برج، فرود آژانس هلیکوپتری را ممکن می سازد.
  7. پارکینگ و انباری مجزا برای هر واحد: هر واحد دارای یک پارکینگ و یک انباری مجزا در ۴ طبقه هستند که بسیاری از نیازهای فضایی را پاسخ می دهد، همچنین پارکینگ ۴ طبقه ای این برج، سبب شده تا ساکنین و میهمانان دیگر دغدغه ای در رابطه با پارک ماشین خود نداشته باشند.
  8. تعبیه آسانسور ۳ لاینه: تعبیه ی آسانسور های ۳ لاینه باعث شده تا ساکنین بتوانند در کمترین زمان بین طبقات تردد کنند و ترافیک حمل و نقل کاربر و بار در این برج بسیار پایین باشد همچنین وجود یک آسانسور باربری سبب شده تا جابجایی اثاثیه بسیار راحت صورت بگیرد.
  9. تعبیه کامل سامانه های ایمنی: وجود سامانه های ایمنی از جمله سیستم های اطفاء حریق و اعلان خطر سبب شده تا بروز خطر در این برج کاهش پیدا کند.
  10. وجود آنتن مرکزی: برخورداری این برج از یک آنتن مرکزی باعث شده تا برج نگین ساحل تبدیل به یک برج فول امکانات در منطقه ۲۲ شود.

نحوه عقد قرارداد برج نگین ساحل منطقه ۲۲

واحد های این برج از سند مالکیت تک برگ برخوردارند، و تمامی عقد قرارداد ها و انتقال سند ها در دفاتر تعاونی صورت می گیرد، قیمت واحد ها بر حسب متراژ واحد، طبقه قرار گیری، چشم انداز، از متری ۶۵ الی ۷۰ میلیون متفاوت می باشد، برای اطلاعات بیشتر از مشخصات واحد های برج نگین ساحل، زمان تحویل، نحوه عقد قرارداد و خرید آنها می توانید با مشاورین املاک ساعی تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید برای بررسی قیمت و فایل های مورد نظر در این برج با املاک ساعی تماس بگیرید، مشاورین مجرب ما قادر به راهنمایی و پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه املاک منطقه ۲۲ می باشند‌.

برج نگین ساحل منطقه ۲۲ در املاک ساعی

در این وبلاگ از املاک ساعی، مشخصات و امکانات این برج لوکس را زیر ذره بین قرار دادیم و به شما همراهان گرامی معرفی کردیم، اگر شما هم قصد دارید واحد های مسکونی واقع در این برج را بازدید کنید می توانید با کارشناسان و مشاورین املاک ساعی تماس حاصل فرمایید.

همچنین جهت اخذ مشاوره رایگان، اطلاع و دریافت از قیمت ها به روز فایل های املاک، بازدید از واحد های مسکونی املاک منطقه ۲۲، کسب اطلاعات بیشتر جهت سرمایه گذاری در این منطقه می توانید با املاک ساعی ارتباط برقرار کنید.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

ویو برج نگین ساحل رو به دریاچه س و این خیلی مهمههههه

سپهر

برج نگین ساحل حتی هلی پد هم دارهههههه!!!!!!

امیرعلی

چه خوب که برج نگین ساحل به طوبی و ایران مال نزدیکه واقعا نزدیک بودن به مرکز خرید خیلی مزیت بزرگی حساب میشه

شاهین

یکی از بهترین برج های منطقه ۲۲ هست فوق العاده ساخته شده و امکانات و سازه خوبی داره

محمدی

عجب برج خفنی ساختن توی منطقه ۲۲

polygon

مقالات مرتبط