املاک ساعی>وبلاگ>تعاونی های منطقه 22>تعاونی مسکن ارتش در منطقه ۲۲
۱۴۰۲/۱۲/۵
7542
تعاونی مسکن ارتش در منطقه ۲۲

تعاونی مسکن ارتش در منطقه ۲۲

تعاونی مسکن ارتش در منطقه ۲۲ چیتگر

مالکیت عمده ی زمین های منطقه ۲۲ در تهران را می تواند در اختیار ارتش دانست که در سال ۱۳۷۹ به عنوان آخرین منطقه در شهر تهران ضمیمه شد و به طور کلی این منطقه تبدیل به یک قطب توریستی، گردشگری و تفریحی شد؛ به همین دلیل شهرداری تهران تصمیم به واگذاری تراکم مسکونی این منطقه به صورت محدود گرفت؛ به همین خاطر ارتش، زمین های مسکونی را تبدیل به برج هایی با امکانات بالا در این منطقه کرد و در حال حاضر احداث این برج ها در محدوده چیتگر منطقه ۲۲ ادامه دارد؛ ساخت و ساز تعاونی مسکن ارتش به هدف برج سازی انجام نگرفت بلکه منظور احداث این برج ها تنها تامین مسکن برای کارکنان ارتش بوده است، اما آیا امروزه افراد عادی نمی توانند برای خرید واحد از این پروژه ها اقدام کنند؟

در این مقاله از املاک ساعی به آشنایی با پروژه های تعاونی مسکن ارتش و تعاونی های وابسته به آن می پردازیم، پس برای اطلاعات دقیق از این پروژه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی تعاونی مسکن ارتش

تعاونی مسکن ارتش یکی از تعاونی های مسکن در محدوده چیتگر منطقه ۲۲ است که با توجه به امکاناتی که دارد قادر به ایجاد رونق بسیاری برای این منطقه شده، این تعاونی بزرگ در قالب ۴ تعاونی متعدد به نام های تعاونی مسکن نیرو هوایی ارتش، تعاونی مسکن نیرو زمینی ارتش، تعاونی مسکن پدافند نیرو هوایی ارتش و همچنین تعاونی مسکن نیرو دریایی ارتش توانسته در شهرک چیتگر این منطقه، برج های زیادی را احداث کند که هر کدام از این برج ها مرتبط با یکی از پروژه های مربوطه ی ذکر شده هستند.

روند شکل گیری پروژه های تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲

در ابتدا پروژه های تعاونی مسکن ارتش با ثبت نام کارکنان ارتش انجام شد و در مرحله ی دوم زمین ثبت شده به آنها واگذار می شود، سپس تعاونی مسکن ارتش اقدام به احداث و ساخت از طریق مشارکت با پیمان کاران و اقساط پرداخت شده می کند، در این مرحله سهم هر شخص ثبت شده و درصد مشارکت آنها اعلام می شود که بسته به خوش حسابی و حق امتیاز می توانند متراژ واحد را انتخاب کنند.

این تعاونی گسترده واقع در محدوده چیتگر منطقه ۲۲ بر اساس زیر مجموعه ارگانهای ارتش با نام های تعاونی مسکن خاتم الانبیا (پدافند هوایی ارتش)، معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل مرتبط با نیرو دریایی ارتش تعاونی مسکن مهندسی مرتبط با نیروی زمینی ارتش، و همچنین تعاونی مسکن نیرو هوایی ارتش نهاجا در حال ساخت و ساز هستند که برخی از آنها در حال حاضر اتمام شده اند.

لیست پروژه‌های تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲

همانطور که در ابتدای این مقاله از املاک ساعی ذکر کردیم، پروژه های مسکن ارتش به ۴ دسته تقسیم می شود که به شرح زیر هستند:

  • تعاونی مسکن نیرو هوایی ارتش شامل برج‌های B6 و H2 دارای دو برج ۳۲ و ۴۰ طبقه ای که با مشارکت پیمانکاران ساخت و ساز شده است
  • تعاونی مسکن پدافند نیرو هوایی ارتش شامل دو برج در بخش غرب شهرک چیتگر دارای ۳۰ و ۴۰ طبقه
  • تعاونی مسکن نیرو زمینی ارتش شامل چهار برج در پهنه C شهرک چیتگر منطقه 22، دارای ۴۰ طبقه و مجموعا ۱۴۲۸ واحد مسکونی؛ برج های این تعاونی تا پایان سال ۱۴۰۳ به خریداران تحویل داده می شود؛ برج نارنج نیز به علت نمای متفاوت ساخت در سال ۱۴۰۴ تحویل داده می شود.
  • تعاونی مسکن نیرو دریایی شامل یک برج ۴۱ در پهنه C شهرک چیتگر دارای ۴۱ طبقه ، این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۴ تحویل داده می شود.

تفاوت پروژه های تعاونی مسکن ارتش

تفاوت پروژه های ذکر شده بسته به نوع مشارکت، تاریخ تحویل و همچنین ساخت پروژه متغیر است که توسط اعضای سازمان های ارتش ثبت نام و سپس قسط بندی و یا اقدام به مشارکت می شود؛ شما می توانید بسته به بودجه و سرمایه ای که در اختیار دارید و همچنان توان پرداخت اقساط به صورت ماهانه، سرمایه گذاری در این تعاونی ها را انتخاب کنید.

اطلاعات پیش فروش تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲

هر کدام از تعاونی های ذکر شده ارتش، در حال اجرا و ساخت پروژه های متفاوت در محدوده ی چیتگر منطقه ۲۲ هستند که زمان تحویل و قیمت امتیاز متفاوتی دارند، از نمونه این پروژه ها می توان به پروژه دژبان اشاره کرد.

پیش فروش تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲

پیش فروش تعاونی مسکن ارتش در بعضی از پروژه های این تعاونی به اتمام رسیده اند و قابل خرید نیستند، اما اگر شما هم قصد سرمایه گذاری و یا خرید پروژه برج های تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲ را دارید، می توانید برای پروژه هایی که پیش خرید آنها هنوز به اتمام نرسیده است و یا خرید امتیاز آنها اقدام کنید؛ یکی از نکاتی که باید در پیش فروش تعاونی مسکن ارتش در نظر بگیرید این است که سکونت در این برج ها تنها برای کارکنان ارتش نیست بلکه علاوه بر کارکنان و نیروهای ذکر شده، افراد مختلف نیز می توانند برای خرید امتیاز این تعاونی اقدام کنند؛ پس اگر سکونت در این برج ها و یا سرمایه گذاری بر روی آنها، توجه شما را جلب کرده است، می توانید از املاک ساعی برای پیش خرید واحد های مسکونی در تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲ مشاوره بگیرید.

قیمت امتیاز پروژه چیتگر تعاونی ارتش

پیش فروش این تعاونی به صورت فروش امتیاز صورت می‌ گیرد که شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه ی معقول امتیاز را خریداری کنید، سپس با در نظر داشتن میزان واریزی، امکانات و متراژ واحد موجود، اقدام به پرداخت اقساط کنید.در مرحله ی پرداخت اقساط رتبه بندی شما تایید شده و بر اساس رتبه ای که بدست می آورید می توانید طبقه و واحد مسکونی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پروژه های تعاونی مسکن ارتش هر کدام دارای شرایط خاصی جهت پیش فروش هستند که از مهمترین شرایط آنها زمان تحویل پروژه است که در زمان انتخاب پروژه جهت پیش فروش باید در نظر داشته باشید.قیمت امتیاز پروژه تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲ به طور کلی با توجه به پیشرفت پروژه تعیین می شود، به همین دلیل برای اطلاع از آنها به صورت دقیق پیشنهاد می کنیم از مشاورین ما در املاک ساعی، اطلاعات مورد نظر را کسب کنید.

پیش فروش تعاونی مسکن ارتش در املاک ساعی

با توجه به این که پروژه های در حال اجرا و ساخت تعاونی مسکن ارتش در منطقه ۲۲ تهران بسیار وسیع می باشد، برای دریافت اطلاعات مورد نظر به صورت کامل پیشنهاد می کنیم به گروه مشاورین املاک معتبری مانند املاک ساعی مراجعه کنید، املاک ساعی با اختیار داشتن مشاورین مجرب می تواند شما را در بخش های متفاوتی مانند خرید امتیاز تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲، نحوه و نوع پرداخت اقساط پروژه تعاونی مسکن ارتش و همچنین امکانات سکونت در این برج ها با توجه به نیازهای شما، همراهی کند؛ شما نیز می توانید با تماس به مشاورین و متخصصین املاک ساعی اطلاعات لازم برای خرید امتیاز در این پروژه را کسب کنید.

مزایا و معایب در رابطه با سرمایه گذاری در تعاونی مسکن ارتش

به دلیل دولتی بودن این پروژه، روند ساخت و ساز آن ممکن است به نسبت پروژه های خصوصی زمان بر باشد و همانطور که در این منطقه پروژه هایی بزرگ و انبوه اجرا می شوند، پیشرفت احداث ممکن است طولانی باشد؛ اما جدا از این عیب پروژه های تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲ دارای یک مزیت برجسته است و آن هم قیمت منطقی و پایین آن به نسبت امکانات و سطح منطقه می باشد.

در واقع قیمت این پروژه ها بسته به مرحله ی قرار داشتن پروژه است، برای مثال در هنگام ثبت نام افراد در این پروژه قیمت آن بسیار پایین بوده و با شروع شدن عملیات قیمت افزایش پیدا کرده است، که با گذشت هر مرحله این افزایش قیمت بر روی واحد ها تاثیر گذار است. به همین دلیل آنچه که در این پروژه هه دارای اهمیت است، پیشرفت پروژه بوده که منجر به افزایش قیمت می شود.

آیا پروژه تعاونی مسکن ارتش فقط برای افراد دولتی است؟
از آنجایی که این پروژه یکی از چندین مجموعه پروژه هایی است که در دست دولت قرار دارد، بسیار معتبر است و می تواند سرمایه گذاری مطمئنی برای شما فراهم آورد، اما این پروژه تنها برای سکونت برای کارکنان ارتش نیست و شما می توانید از طریق خرید امتیاز، برای پیش خرید این برج ها با همراهی املاک ساعی اقدام کنید.
تعاونی مسکن ارتش در کدام قسمت از منطقه ۲۲ قرار دارد؟
تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲، در محدوده ی چیتگر قرار دارد که باعث شده بسیاری از امکانات دسترسی را برای خریداران فراهم کند.
چگونه می توان اطلاعات لازم برای پیش فروش پروژه تعاونی مسکن ارتش را داشت؟
در این مقاله به بررسی اطلاعات و آشنایی با پروژه های تعاونی مسکن ارتش در منطقه ۲۲ به صورت کامل پرداختیم، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و به روز پیراموت تعاونی مسکن ارتش منطقه ۲۲، مانند شرایط فروش و اقساط، اعتبار سنجی، قیمت و زمان تحویل هر پروژه با مشاورین املاک ساعی در ارتباط باشید.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

محمدعلی

پروژه هایی که تعاونی ارتش ساختن از لحاظ کیفیت بهترینن

نیما

نصف بیشتره پروژه های منطقه 22 زیر نظر تعاونی ارتش ساخته شدن واقعا کارشون درسته

polygon

مقالات مرتبط