برج های منطقه 22

۱۴۰۳/۵/۶
1011
برج صدف چیتگر

برج صدف چیتگر

برج صدف منطقه ۲۲

امنیت و رفاه، دو مورد از اولین اولویت های هر فردی در انتخاب یک‌ واحد برای خرید و یا سکونت است؛ این اولویت ها در برج صدف در کنار بسیاری دیگر از امکانات مشهود است.

سکونت در برجی را تصور کنید که تمامی امکانات لازم جهت یک لایف استایل لوکس را برای شما فراهم میکند، از پیاده روی صبح در دور دریاچه چیتگر، تا وجود امکانات رفاهی مانند سالن ورزشی را همگی در محل سکونت شما فراهم می کند، علاوه بر این تامین امکانات رفاهی شما همگی در بزرگترین مال خاورمیانه برای شما فراهم می شود و شما می توانید بدون حتی خارج شدن از محله ی سکونت تان تمام نیاز های روزمره ی خود را رفع کنید، سکونت در چنین برجی با تمامی امکانات رفاهی نیازی است که هر فرد به دنبال آن می گردد و رویایی است که همگی افراد در سر می پرورانند اما این هدف دور از ذهن نیست، بلکه تمامی این لایف استایل مورد علاقتان و امکانات را شما می توانید در برج های صدف منطقه ۲۲ تجربه کنید؛ پس اگر شما هم علاقه مند به زندگی برج نشینی هستید و دوست دارید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر سکونت در یک منطقه ی آرام به دنبال سرمایه گذاری ملکی با بازدهی بالا نیز هستید و رویای یک لایف استایل مفرح را در سر می پرانید تا انتهای این وبلاگ از املاک ساعی با ما همراه باشید تا برج های صدف در منطقه ۲۲ را به شما معرفی کنیم.

معرفی برج صدف

مجتمع برج های صدف، دارای دو برج شرقی A و غربی B با ۲۱ طبقه هستند، این برج ها دارای مشخصات یکسانی از جمله نما، تعداد طبقات و پلان واحد ها می باشد. تعداد طبقات برج صدف شامل ۲۱ طبقه مسکونی، ۱ طبقه همکف جهت جانمایی لابی و ۳ طبقه منفی پارکینگ ساکنین می باشد.

مشخصات واحد های برج صدف منطقه ۲۲

طبقات اول تا سوم از برج های A و B صدف، دارای ۱۰ واحد، طبقات چهارم تا هفدهم از برج های صدف دارای ۸ واحد، طبقات هجدهم و نوزدهم دارای ۶ واحد و طبقات بیستم و بیست و یکم دارای ۴ واحد هستند؛ متراژ این واحد ها برحسب طبقه از ۹۰ متر الی ۱۴۵ متر مربع متغیر می باشد. یکی از جذاب ترین مزیت واحد های مسکونی این برج، تراس های بزرگ ۳ تا ۱۵ متری است که در واحد های پنت هاوس متراژ این تراس ها به ۳۳ متر نیز می رسد.

موقعیت مکانی برج صدف

موقعیت قرار گیری برج صدف

برج های صدف واقع در بخش غرب دریاچه چیتگر و خیابان حدادی است که دسترسی در کمترین زمان ممکن به دریاچه چیتگر، مجتمع ایران مال را ممکن می کند. برج های صدف، ازجمله گزینه های لوکس برای خرید ملک در دریاچه چیتگر بشمار میروند.

این برج به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد از آب و هوای بسیار مطلوبی در منطقه ی بادخیز ۲۲ تهران برخوردار است، این شهرک به بزرگراه های همدانی، خرازی و بزرگراه تهران کرج راه دارد که باعث شده دسترسی های بسیار خوبی را در کمترین زمان ممکن برای ساکنین داشته باشد.

همچنین نزدیکی این شهرک به هایپر استار ایران مال، باعث شده تا خرید روزانه برای ساکنین بسیار راحت باشد و ساکنین هیچ دغدغه ای راجب خرید روزانه ی مایحتاج و روزمره ی خود نداشته باشند‌.

وجود یک ایستگاه اتوبوس به نزدیکی ورودی برج های صدف سبب شده تا حمل و نقل ساکنین این برج با وسایل نقلیه بسیار راحت صورت بگیرد‌، در ادامه به بررسی دسترسی های این برج به صورت وسیع تر میپردازیم.

دسترسی های برج های صدف

برج های صدف از لحاظ دسترسی و موقعیت جغرافیایی موقعیت بسیار خوبی دارد که دسترسی به اتوبان و بزرگراه های اصلی تهران را برای ساکنین این برج فراهم میکند.

از دسترسی های تفریحی برج های صدف می توان به بزرگترین فروشگاه خاورمیانه، ایران مال و شهرک چیتگر و مجتمع تفریحی بام لند اشاره کرد که فاصله ی کمتر از یک کیلومتر با این مجتمع های تفریحی سبب شده تا افزایش تقاضای سکونت و اجاره در واحدهای این برج صورت بگیرد.

سازنده و پیمانکار برج صدف

امتیاز برج صدف منطقه ۲۲ متعلق به اتوبوسرانی تهران و شرکت تعاونی مسکن منطقه ۶ می باشد که توسط شرکت پرگاس آرین اجرا و نظارت آن توسط شرکت عمران بینش سازه، صورت گرفته است.

واحد های برج صدف توسط این ارگان عضو گیری و به مالکین تحویل داده شده است، به همین خاطر می توانید اطمینان داشته باشید که این برج در کیفیت متریال و اجرایی مناسبی ساخته شده و شرایط خوبی برای سکونت دارد.

سال ساخت برج های صدف

تحویل برج های صدف بر اساس آخرین اعلام از سایت تعاونی، سال ۱۳۹۸ است که در حال حاضر با در نظر گرفتن ۵ سال از تاریخ اتمام ساخت، واحد های این برج نوساز محسوب می شود.

چشم انداز واحد های مجتمع صدف

از آنجایی که ویو و چشم انداز واحد ها در قیمت گذاری آنها تعیین کننده است و برای خیلی از افراد یکی از ملاک های مهم انتخاب واحد است باید گفت که برج های صدف از هر طرف دارای یک چشم انداز متفاوت و متنوع از پارک جنگلی چیتگر، دریاچه خلیج فارس، ایران مال و شهرک چیتگر است.

چشم انداز برج های صدف از شمال به سمت بزرگ ترین مال خاور میانه، ایران مال تهران، از سمت جنوب به پارک جنگلی چیتگر، از شرق به دریاچه چیتگر و از سمت غرب به شهرک چیتگر دید دارد که از هر طرف یک ویو چشم انداز را برای ساکنین فراهم میسازد.

همچنین ساکنین این برج ها می توانند برحسب انتخاب بلوک و واحد از مناظر و ‌ویوی فضای سبز پارک چیتگر و همچنین دریاچه خلیج فارس لذت ببرند، از آنجایی که تمامی واحد های این برج دارای بالکن قابل چیدمان هستند در فصول مختلف می توانند از این ویو استفاده کنند.

مشخصات برج صدف

مشخصات فنی و سازه ای برج های صدف

برج های صدف از لحاظ سازه ای دارای وضعیت بسیار خوبی هستند، سازنده ی این برج ها از اسکلت مرکب برای ساخت و اجرای این برج ها استفاده کرده که استحکام این برج را بیشتر کرده است. این برج تا طبقه ی نوزدهم دارای اسکلت بتنی است، از طبقه ۱۹ تا طبقه ۲۱ نیز از یک بِلِیت فلزی استفاده شده است.

نمای برج های صدف سنگی و سیمان شسته می باشد که به دلیل بادخیز بودن منطقه ۲۲، در ساخت نمای این برج ها از پانل های سبک و پیش ساخته IF و پانل ها D3 استفاده شده است که متریال های به نسبت با کیفیتی هستند.

از آنجایی که کیفیت متریال اجرایی می تواند در موارد مختلفی از جمله نم زدگی ساختمان، بالا بردن خطر آتش سوزی و دیگر موارد تأثیرگذار باشد، در مجموعه برج های صدف از بالاترین سطح کیفیت متریالی استفاده شده است و متریال دیوارهای داخلی همه برج ها از شرکت کناف ایران می باشد. جهت پایین آوردن ریسک آتش سوزی برای واحد ها در متریال آشپزخانه، راهرو و آسانسور تمامی برج ها از متریال کناف های ضد حریق و برای حمام و سرویس واحد ها از کناف MR و ضد رطوبت استفاده شده است.

بهترین آپارتمان ها در برج صدف

انتخاب یک واحد عالی در برج صدف کاملا بستگی به الویت های شما در گزینه های مورد نظر دارد، اما به طور کلی واحد های طبقه هجده برج های صدف دارای واحد های ویژه ای مانند پنت هاوس با ویوی زیبا و تراس ۳۳ متری و همچنین سیستم گرمایش از کف است و خوش نقشه ترین واحد های این طبقات در واحد های طبقات ۱۸ تا ۲۱ می باشد.

امکانات واحد های برج صدف

برج های صدف به سبب برخورداری از شرایط رفاهی و امکانات کامل دارای کیفیت سکونت بالایی در بین برج های منطقه ۲۲ می باشد، بالا بودن امکانات رفاهی در این برج توانسته شرایط بسیار مناسبی را برای ساکنین واحد ها فراهم کند، امکانات رفاهی این برج شامل موارد زیر می شود که بخش بزرگی از نیازهای روزمره ی ساکنین را پاسخگو است و سبب بهبود شرایط سکونت ساکنین شده است، از جمله ی این امکانات رفاهی در برج های صدف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آنتن و ماهواره مرکزی

این آنتن قابلیت اتصال به تمامی شبکه های داخلی و خارجی را بدون قطعی می دهد، همچنین اتصال به اینترنت را با بالاترین سرعت ممکن برای ساکنین ایجاد می کند.

آیفون داخلی به جهت ارتباط با لابی من و همسایه ها

یک آیفون در داخل هر واحد تعبیه شده است که امکان تلفن زدن شما را با واحد های لابی من و دیگر واحد ها ممکن می کند.

آسانسور ۴ لاینه

وجود چهار لاین آسانسور در هر برج که دو لاین از آن شامل آسانسور نفربر و ١ لاین آسانسور باربر و همچنین تخت بر اورژانس دارد، سبب شده تا ساکنین بتوانند در کمترین زمان بین طبقات تردد کنند و ترافیک حمل و نقل کاربر و بار در این برج بسیار پایین باشد علاوه بر این وجود یک آسانسور باربری سبب شده تا جابجایی اثاثیه بسیار راحت صورت بگیرد.

چیلر مرکزی و سیستم گرمایش از کف

سیستم گرمایشی و سرمایشی موتورخانه مرکزی و تجهیز سیستم چیلر مرکزی سبب شده تا ساکنین برج سرمایش و گرمایش مطلوبی را در واحد ها تجربه کنند و نیاز به نصب وسایل گرمایشی دیگری مانند اسپلیت و ... در واحد ها نباشد. همچنین ۴ واحد از ۶ واحد طبقه ی ۱۸ برج های صدف مجهز به سیستم گرمایش از کف هستند.

برق اضطراری، سیستم ایمنی اعلان و اطفای حریق

وجود سامانه های ایمنی از جمله سیستم های اطفاء حریق و اعلان خطر سبب شده تا بروز خطر در این برج کاهش پیدا کند.

لابی من ۲۴ ساعته

لابی و سالن اجتماعات این برج می تواند مناسب برگزاری برخی مراسمات اجتماعی باشد، همچنین وجود نگهبان و لابی من ۲۴ ساعته امنیت کامل برج را برای ساکنین فراهم می‌ کند‌‌.

پارکینگ و انباری مجزا برای هر واحد

هر واحد دارای یک پارکینگ و یک انباری مجزا با متراژ ۲ الی ۵ متر می باشد که بسیاری از نیازهای فضایی را پاسخ می دهد، همچنین وجود پارکینگ در سه طبقه منفی سبب شده تا ساکنین و میهمانان دیگر دغدغه ای در رابطه با پارک ماشین خود نداشته باشند.

دوربین مداربسته در محوطه و برج ها

مجهز بودن سیستم دوربین ها در این برج سبب شده تا امنیت حاکی در برج های صدف، چندین برابر شود.

امکانات رفاهی و تفریحی اطراف برج صدف

امکانات رفاهی و تفریحی برج های صدف منطقه ۲۲

این برج ها به واسطه قرارگیری در غرب منطقه ۲۲، از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیاد و متنوعی برخوردار است، این امکانات سبب شده تا ساکنین واحد های برج صدف به راحتی بتوانند نیازها و مایحتاج روزانه خود را تهیه کنند و اوقات فراغت آخر هفته ی خود را به خوبی بگذرانند. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی متنوع در نزدیکی این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر
  • پارک لتمال
  • آبشار تهران
  • روستای خوش آب و هوای وردیج واریش
  • باغ گیاه شناسی منطقه ۲۲

امکانات رفاهی و مجتمع های خرید و تجاری برج صدف

علاوه بر برخورداری این برج از دسترسی های متنوع می توان به مجتمع های تجاری و خرید در مجاورت این برج اشاره کرد که خرید روزانه و تهیه ی مایحتاج روزمره ساکنین این برج را بسیار آسان کرده است. سهولت دسترسی به صورت پیاده به این دسترسی های رفاهی سبب شده تا تقاضای افراد برای خرید مسکن و واحد آپارتمانی در این شهرک بسیار زیاد باشد، این مراکز خرید شامل مراکز خرید زیر می شود که کمترین فاصله را به برج های صدف دارند و امکان رفت و آمد به آنها به صورت پیاده می باشد:

  • مرکز خرید رزمال
  • هایپر استار ایران مال
  • مرکز خرید طوبی

قیمت خرید و فروش آپارتمان در برج های صدف چیتگر

با توجه به اینکه انتخاب واحدهای این برج در بین اعضای تعاونی در پروژه صدف صورت گرفته است، خریداران واحد های این برج به هنگام خرید امتیاز و یا سهام آپارتمان ها می توانند طبق بودجه مورد نظر، متراژ واحد را بر حسب طبقه مورد نظر انتخاب کنند.

از آنجایی که قیمت مسکن بنا به شرایط عرضه و تقاضا همچنین شرایط بازار های داخلی می تواند دارای نوسانات متعدد باشد در املاک ساعی سعی بر این شده که تا حد امکان قیمت پروژه ها و فایل های مورد نظر به روز باشد، اما شما می توانید جهت اطلاع دقیق از فایل های موجود در این شهرک و قیمت دقیق آنها با کارشناسان و مشاورین املاک ساعی تماس حاصل کنید.

معرفی برج های صدف منطقه ۲۲ در املاک ساعی

به دنبال سکونت در برجی فول امکانات هستید؟ دسترسی به امکانات رفاهی برایتان اولویت دارد؟ امنیت برای شما حرف اول را می زند؟ تمامی این موارد را می توانید در برج صدف پیدا کنید، در این مقاله از املاک ساعی توری مجازی به برج های صدف در منطقه ی ۲۲ زدیم و شما را با امکانات مختلف این برج ها آشنا کردیم.

اگر به دنبال فرصتی امن برای سرمایه گذاری در منطقه 22 تهران هستید، خرید واحد در این برج ها می تواند از بهترین انتخاب ها و گزینه هایی باشد که می توانید در نظر داشته باشید.

خرید و فروش واحد های برج صدف در املاک ساعی

واحد های برج صدف یکی از گزینه های سرمایه گذاری است که می توانید برای خرید مسکن و سرمایه گذاری در ملک در نظر داشته باشید، قیمت هر واحد مسکونی در این برج ها بر حسب متراژ و طبقه متفاوت می باشد و علاوه بر موارد ذکر شده با توجه ‌به مرغوبیت هر واحد، قیمت متفاوتی می توان به آن اختصاص دارد.

در این وبلاگ از املاک ساعی، مشخصات و امکانات واحد های این برج را زیر ذره بین قرار دادیم و به شما همراهان گرامی معرفی کردیم، اگر شما هم قصد دارید واحد های مسکونی واقع در این برج را بازدید کنید می توانید با کارشناسان و مشاورین املاک ساعی تماس حاصل فرمایید. همچنین جهت اخذ مشاوره رایگان، اطلاع و دریافت از قیمت ها به روز فایل های املاک، بازدید از واحد های مسکونی املاک منطقه ۲۲، کسب اطلاعات بیشتر جهت سرمایه گذاری در این منطقه می توانید با املاک ساعی ارتباط برقرار کنید.

ارسال نظر

ارسال

نظرات خوانندگان

صدف

برج صدف حتی اسمش هم زیباس

polygon

مقالات مرتبط